خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» طرز تهیه نان رولز انگلیس

طرز تهیه نان رولز انگلیس

نان یک ماده غذایی اصلی است که از خمیر آرد و آب تهیه می شود ، معمولاً با پخت در طول تاریخ به شکل های مختلفی تهیه شده و در دنیا نانهای زیادی با طعم ها و سایز های مختلفی که جایگاه و مصارف خود را دارند،وجود دارد .این ماده غذایی در مناطق بزرگی از جهان یکی از غذاهای برجسته بوده و یکی از قدیمی ترین غذاهای ساخته شده انسان است که از زمان طلوع کشاورزی از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است.

موادلازم : برای 24 نان

3-1/2 فنجان آرد نان

1-3/4 فنجان آب کمی گرم

250 گرم آرد گندم کامل

157 گرم کره ذوب شده

 1/4 فنجان آرد ذرت 

 1/4 فنجان عسل   

1عدد تخم مرغ، کمی زده شده

2 بسته کوچک مخمر خشک فوری

1 قاشق چای خوری نمک

 موادلازم : برای تزیین روی نان

2 قاشق غذا خوری کره ذوب شده   1 قاشق غذا خوری آرد ذرت فر را با حرارت 400 درجه فارنهایت ویا 20درجه سانتیگراد روشن کنید. طرزتهیه : مخمر را توی آب گرم بریزید و10 دقیقه با سرپوش کناری گذاشته تا عمل کند. سپس آردگندم سبوس دار، آرد ذرت، 1/4 فنجان کره ذوب شده، عسل، تخم مرغ و نمک و 3 فنجان آرد نان را به مخلوط مخمر اضافه کرده وبا هم ترکیب کنید.

تا حدی که خمیر نرم وصاف شود.سپس کمی آرد روی خمیر بپاشید وبا درپوش به مدت 20 دقیقه درجای گرم استراحت داده ، تا خمیر حجیم شود. سپس خمیر را به 12 قسمت تقسیم وبصورت توپ گرد کرده و

دوباره به مدت 15 دقیقه گذاشته تا دوباره حجیم شود.

سپس درآخر خمیرهای توپی را به دو قسمت تقسیم و با فاصله توی یک سینی بچینید وبه مدت 12-15 دقیقه درفر قرار دهید. تا روی نانها طلایی شود. نانها را پس ازخارج کردن از فربا یک برس از کره ذوب شده سطح نان را آغشته وبعد کمی آرد ذرت بپاشید و2 دقیقه دیگردرفرقرار داده تا روی نان ها طلایی شود. با کره یا انواع خامه و مربا سرو کنید.

ترجمه: شیرین میرکرمی مجله ارم بلاگ


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده