دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» طرز تهیه غذای میسی (رولت گوشت چرخ کرده کبابی)

طرز تهیه غذای میسی (رولت گوشت چرخ کرده کبابی)

دلیلی وجود دارد که بسیاری از رومانیایی ها ادعا می کنند میسی غذای ملی غیررسمی رومانی است، زیرا سالانه ده ها میلیون از این "کوچولوها" در این کشور خورده میشوند! دستور العمل ما ساده، خوش طعم است و اگر می‌خواهید از سوسیس‌ها و همبرگرهای معمولی خود فراتر بروید، برای کباب کردن در فضای باز این غذا می‌تواند گزینه متفاوتی به شما بدهد.

Mici ممکن است در رومانیایی به دلیل اندازه آنها به معنای "کوچولو" باشد، اما هیچ چیز کمی در مورد طعم غنی و خوشمزه این رول های گوشت چرخ کرده وجود ندارد.

میسی مخلوطی از گوشت چرخ کرده، اغلب ترکیبی از دو یا چند گوشت شامل گاو، گوشت گوسفند یا ، سبزیجات و ادویه جات مختلف بسته به منطقه یا ترجیح، مانند آویشن، گشنیز /یا پاپریکا و سایر مواد مانند سیر و جوش شیرین نیز به مخلوط اضافه می شود.

هنگامی که مخلوط آماده شد، قبل از اینکه رول های گوشتی روی گریل پخته شوند، آن را از طریق یک قیف و به اندازه دلخواه برش می دهند یا به شکل استوانه های کوچک در می آورند.


دستور غذای گوشت کبابی رومانیایی


طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن مطلب مرتبط طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن

زمان آماده سازی30 دقیقه

زمان پخت10 دقیقه

زمان اضافی12 ساعت

زمان کل12 ساعت 40 دقیقه


مواد لازم:حدود 14 میسی

450 گرم گوشت چرخ کرده گاو

450 گرم گوشت گوسفند چرخ شده

1 فنجان آب گوشت

3 حبه سیر متوسط

1 قاشق غذاخوری آویشن یا مرزه

1 قاشق غذاخوری پاپریکا

1 قاشق چایخوری فلفل سیاه

1 قاشق چایخوری نمک

1 قاشق چایخوری جوش شیرین

1 قاشق غذاخوری آب لیمو


طرز تهیه:

گوشت چرخ کرده، سیر ریز شده، آویشن، پاپریکا، نمک و فلفل سیاه را در یک کاسه بزرگ اضافه کنید و همه چیز را با هم خوب مخلوط کنید تا ادویه ها به طور یکنواخت پخش شوند.

به آرامی شروع به اضافه کردن آب گوشت گاو به ترکیب کرده و در حالیکه مخلوط گوشت را ورز میدهید حدود 20 دقیقه با دست ورز دادن طول می کشد. اگر غذاساز دارید میتوانید از آن استفاده کنید.

آنقدر به ورز دادن ادامه دهید تا یک قوام تقریباً خمیری به دست آورید.

جوش شیرین و آب لیمو (خواص اسیدی آب لیمو جوش شیرین را فعال می کند) را با هم ترکیب کنید و سپس آنها را به مخلوط گوشت اضافه کنید. یک دقیقه دیگر ورز دهید تا بخوبی با جوش شیرین مخلوط شود.


با پوشش پلاستیکی درب کاسه را بپوشانید و حداقل 12 ساعت در یخچال قرار دهید.

پس از اینکه مخلوط گوشت برای حداقل 12 ساعت در یخچال استراحت کرد، مخلوط را به 14 استوانه مساوی تقسیم کنید.روش های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد، اما روش ترجیحی ما شکل دادن به میته با دست است. شما می خواهید یک کاسه آب در کنار خود نگه دارید و در حین شکل دادن به رول های گوشت، دست های خود را مرطوب نگه دارید تا مخلوط گوشت به دست شما نچسبد.


بعد میته ها را روی یک گریل داغ (روی حرارت زیاد) کباب کنید تا کاملا بپزند (حدود 7 تا 8 دقیقه، بسته به گریل شما)، بعد آنها را برگردانید تا مطمئن شوید که کباب شده اند.یا در تابه با کمی روغن اطراف آن را سرخ کنید. میتوانید با انواع چاشنیها و سس ها مانند خردل لذت ببرید. با این حال، مانند بسیاری از گوشت های کبابی، می توانید آن را با بسیاری از چاشنی های مختلف امتحان کنید.


یادداشت

1. بهترین روش برای کباب کردن میسی ها روی کباب پز در فضای باز است. اگر گریل فضای باز ندارید، از یک تابه گریل یا یک تابه چدنی اسفاده کنید.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده