خرید از سراسر دنیا


» طرز تهیه سیب زمینی پخته شده با مرغ

طرز تهیه سیب زمینی پخته شده با مرغ

سیب زمینی پخته و پر شده با ترکیب مرغ یک غذای سالم و خوشمزه است که دوستداران سیب زمینی چه در وعده نهار ، یا شام از خوردن آن لذت می برند.

 گزینه های پر کننده بی پایان است که آن را برای هر زمانی و با هر ترکیب که پر کنید خوشمزه و طعمی فوق العاده دارد. درست بعد از بیرون آوردن از فر آن را سرو کنید تا از سیب زمینی ترد و پر از طعم آن در کنار سس مورد علاقه و سالاد تازه لذت ببرید.

 تهیه این دستور آسان است ، تهیه شده با مواد اولیه ، یک دستورالعمل سالم است که بچه ها از خوردن آن لذت می برند.

زمان آماده سازی

ساعت20 دقیقه

زمان پخت

طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن مطلب مرتبط طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن

ساعت1 ساعت و 15 دقیقه

کل زمان

ساعت1 ساعت و 35 دقیقه

مواد لازم : برای حدود 8 وعده

4 عدد سیب زمینی متوسط

1 پیاز ، خرد شده

2 حبه سیر ، خرد شده

1 فلفل قرمز ، خرد شده

1/2 سینه مرغ ، (200 گرم) در قطعات کوچک برش داده شده

1 قاشق غذاخوری (14 گرم) روغن زیتون

1/2 قاشق چایخوری (1 گرم) جوز هندی ، اختیاری

1 فنجان (100 گرم) پنیر چدار رنده شده

کمی جعفری تازه خرد شده

نمک و فلفل سیاه تازه آسیاب شده ، به میزان لازم

طرز تهیه :

فر را با دمای 450 درجه فارنهایت (230 درجه سانتیگراد) گرم کنید. سیب زمینی ها را با کمی روغن چرب کنیدو چند جای سیب زمینی ها را با چنگال سوراخ بزنید و توی سینی بچینید و در فر به مدت 40-45 دقیقه یا تا زمانی که نرم شود بپزید.

در یک ماهیتابه روغن یا کره را روی حرارت ملایم گرم کنید. پیاز را با سیر حدود 5 دقیقه تفت دهید تا نرم شود. تکه های کوچک فلفل قرمز و مرغ را اضافه کنید و بپزید تا گوشت پخته شود. جعفری تازه ، جوز هندی ، نمک و فلفل را هم بزنید و از روی حرارت بردارید.

وقتی سیب زمینی ها پخته و از فر خارج کردید بگذارید تا کمی سرد شود و بعد سیب زمینی ها را از طول آن را از وسط نصف کنید ، توی سیب زمینی را به آرامی با یک قاشق کمی خالی کنید. سیب زمینی خرد شده را کمی له کرده ، به مخلوط توی تابه اضافه کرده و هم بزنید.

فر را با دمای 480 درجه فارنهایت (250 درجه سانتیگراد) روشن کنید و توی سیب زمینی را با مخلوط توی تابه پر کنید و آنها را توی سینی قرار دهید. روی آن را با پنیر مخلوط پر کرده و به مدت 10-15 دقیقه در فر قرار داده و بپزید تا سیب زمینی ها طلایی شوند.با سس دلخواه یا خامه ترش مورد علاقه خود یا در کنار سالاد تازه سرو کنید.

ارزش غذایی

کالری: 161 چربی: 6.5g ، چربی اشباع شده: 3.1g ، غیر اشباع چربی: 0.0g ، کربوهیدرات: 19.6g ، شکر: 2.7G ، فیبر: 3.1g ، پروتئین: 6.8g ، کلسترول: 18mg ، 90mg سدیم ، پتاسیم 513 میلی گرم ، ویتامین A 21٪ · ویتامین C 85٪ ، کلسیم 9٪ · آهن 4٪

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب مشاهده