بازدید سایت خود را میلیونی کنید


» طرز تهیه اسپاگتی کلاسیک ایتالیایی با صدف

طرز تهیه  اسپاگتی کلاسیک ایتالیایی با صدف

برداشت خود آشپز ایتالیایی از والنتینا هریس در مورد این اسپاگتی کلاسیک ایتالیایی طعم های فراموش نشدنی را ارائه می دهد ، نیازی به گفتن نیست که یک غذای زیبا به نظر می رسد

آموزش گوشت با کلم بروکلی و سس صدف در ارم بلاگ

مواد لازم : برای 4 نفر

1.5 کیلوگرم صدف تازه ، تمیز

6 قاشق غذاخوری روغن زیتون فوق العاده بکر ، به علاوه مقدار اضافی برای سرو 

2 قاشق چایخوری برگ تازه رزماری خرد شده

3 حبه سیر ، ریز خرد شده

6 قاشق غذاخوری سرکه سفید

400 گرم ماکارونی

4 قاشق غذاخوری جعفری خرد شده

طرز تهیه :

صدف ها را کاملاً تمیز کنید کمی در آب و نمک قرار داده و بعد چندین بار زیر آب بشوریید تا کاملا خاک و شن و ماسه آن از بین برود و بعد . هر کدام را با پوسته های شکسته دور بریزید.

صدف ها را آبکش کرده و در یک ماهیتابه پهن و عمیق با 2 قاشق غذاخوری روغن و نصف رزماری بریزید. درب ظرف را گذاشته و گرم کنید. وقتی تابه خیلی داغ است ، آن را مرتباً روی حرارت تکان دهید تا به باز شدن صدف ها کمک کند (مانند ذرت که بو میدهید.)

بعد از 6-7 دقیقه ، هر صدفی که قرار است باز شود باید این کار را انجام داده باشد. هر نوع صدف بسته را دور بریزید ، بقیه را تخلیه کنید ، سپس صدف ها و مایع آنها را ذخیره کنید.

باقیمانده روغن را در ماهیتابه عمیق با سیر و رزماری باقی مانده برای چند دقیقه گرم کنید. صدف ها را اضافه کنید ، روی مایع ذخیره شده صاف کنید ، سپس سرکه را اضافه کنید. همه چیز را با هم مخلوط کنید و بگذارید تا جوش بیاید ، سپس آن را بپوشانید و بلافاصله از روی حرارت بردارید.

در همین حال ، یک قابلمه بزرگ آب نمک را به جوش آورید. اسپاگتی را اضافه کرده و هم بزنید. روی آن را بپوشانید و دوباره به جوش روی حرارت بگذارید درب ظرف را برداشته و بجوشانید تا نرم شود ، سپس آبکش کرده و به قابلمه برگردانید.

صدف و آب کنار گذاشته را روی اسپاگتی بریزید ، سپس آنها را با هم مخلوط کنید. جعفری و مقدار زیادی فلفل سیاه تازه آسیاب شده را اضافه کنید و بعد توی یک ظرف وکمی روغن روی آن بریزید و یک باره سرو کنید.

خوراک دریایی با میگو ، صدف و فیله ماهی در ارم بلاگ

خوشمزه - لذیذ. نکات

قبل از اینکه آنها را بپزید مطمئن شوید که صدف ها تا حد ممکن تمیز هستند تا از ایجاد طعم گل آلود و ناخوشایند در دهان جلوگیری کنید. بگذارید حداقل 2 ساعت در آب نمک بنشینند ، سپس چندین بار با آب بشویید تا شفاف شود.

فتوچینی با صدف ، ریحان ، گوجه فرنگی ، ذرت


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده