دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» طرز تهیه مینی تارت مرغ زیبا و خوشمزه

طرز تهیه مینی تارت مرغ زیبا و خوشمزه

تارت برای پیش غذا ، میان وعده و حتی یک غذای اصلی برای یک وعده غذایی همراه با یک سالاد تازه خوب مناسب است بعد ازدیدن و کپی از یک تارت مرغ زیبا می خواستم سعی کنم آن را با ترکیبات دلخواه آمده کنم

مواد لازم :برای 4 نفر

برای پایه شیرینی

1 پیمانه آرد

1 عدد تخم مرغ

1/2 جام کره قطعه قطعه شدن

1/4 قاشق چایخوری نمک

برای پر کردن

طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن مطلب مرتبط طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن

1/2 سینه مرغ به قطعات کوچک خرد شده

3 قاشق غذاخوری ذرت

1 عدد پیاز بزرگ

1 قاشق سوپخوری روغن زیتون

1/2 قاشق چایخوری فلفل قرمز

 کمی ریحان تازه خرد شده

6 عدد گوجه گیلاسی

1/2 پیمانه پنیر پارمزان رنده شده اختیاری

 نمک و فلفل سیاه

دستورالعمل ها

برای تهیه پوسته شیرینی ، ابتدا آرد و نمک را مخلوط کرده سپس تکه های سرد کره را به تدریج اضافه کنید. می توانید خمیر را با استفاده از دستان خود مخلوط کنید یا می توانید از مخلوط کن برای این مرحله استفاده کنید. مواد خشک را مخلوط کنید تا خرده ها شروع به شکل گیری کنند.

تخم مرغ را اضافه کنید و کاملا مخلوط کنید تا تخم مرغ کاملا در خمیر قرار گیرد. خمیر را ورز دهید سپس یک توپ درست کنید. خمیر را با پلاستیک بپیچید و سپس حدود 30 دقیقه در یخچال قرار دهید.

فر خود را در دمای 356 درجه فارنهایت یا 180 درجه سانتیگراد گرم کنید.

با استفاده از یک ماهیتابه بزرگ ، روغن زیتون را توی تابه اضافه و روی حرارت متوسط ​​گرم کنید. وقتی روغن داغ شد ، پیاز خرد شده را اضافه و تفت داده تا نرم و سبک شود. تکه های کوچک سینه مرغ را اضافه کنید و کاملاً تفت داده تا پخته و سرخ شود

فلفل قرمز ، ریحان و دانه ذرت را به تابه اضافه کرده و برای یک دقیقه تفت دهید. نمک و فلفل راهم اضافه و از روی حرارت برداشته و کنار بگذارید.

خمیر را از یخچال برداشته و آن را بعد از کمی ورز به دادن به 4 قسمت تقسیم کنید و یا اگر در یک ظرف تهیه میکنید خمیر را در ظرف مورد نظرتان پهن کنید.هنگام فشار دادن خمیر به قالب های تارت ، اطمینان حاصل کنید که خمیر را زیاد نکشید. با این حال ، من دوست دارم لبه های اضافه خمیر را نبرید و به روی ترکیب مرغ برگردانید.

پس از جا انداختن و فشار دادن خمیر در قالب های مینی تارت ، سوراخ های کوچکی را در کف تارت با چنگال ایجاد کنید

قالبهای تارت را با مخلوط مرغ پر کنید و بسته به مقدار دلخواه ، پنیر رنده شده را روی آن بریزید هر مینی تارت را با چندین نیمه گوجه فرنگی گیلاس تزئین کنید.

حدود 25 تا 30 دقیقه در فر گذاشته تا هم پخته و هم پنیر ذوب شده و روی آن طلایی شود.می توانید این تارت ها را هم گرم و هم تازه پخته شده سرو کنید یا بگذارید ابتدا خنک شود سپس به صورت سرد سرو کنید.

یادداشت های دستور العمل

پایه شیرینی این غذا به راحتی تهیه و درست می شود. برای مینی تارت ها می توانید خمیر خود را درست کنید اما همچنین اگر می خواهید زمان آماده سازی خود را کاهش دهید و یک پایه شیرینی برای برش و پخت آماده کنید ، محصولات خمیر های آماده زیادی نیز در بازار موجود است. آماده سازی تقریباً سی دقیقه و زمان پخت نیز سی دقیقه است ، بنابراین در عرض یک ساعت می توانید این تارت های جالب را با مرغ سرو کنید تا همه از آن لذت ببرند.

با کمی تزیین ، این مینی تارت های ساده می توانند به پیش غذاهای مناسب مهمانی و میان وعده های غذای رول شده تبدیل شوند.

شیرین میرکرمی مجله ارم بلاگ

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب مشاهده