بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» آموزش ماکارونی رستا با مرغ کبابی

آموزش ماکارونی رستا با مرغ کبابی

مرغ را با پودر کاری ، فلفل دلمه ای ، آویشن و سیر مالش دهید. سپس مرغ ، پیاز و فلفل دلمه ای را کباب کنید تا قبل از افزودن به ماکارونی ،طعمی دودی دست پیدا کنید و این ماکارونی راستیای مرغ کبابی جامائیکایی شگفت انگیز شود! شما میتوانید انواع پنیرهای دلخواه را اضافه کرده و غذا را سرو کنید.

زمان آماده سازی: 10 دقیقه زمان پخت: 25 دقیقه کل زمان: 35 دقیقه

موادلازم : برای 8 نفر

685 گرم مرغ بدون پوست

1-1/4 قاشق چای خوری پودر کاری 

1-1/4 قاشق چایخوری نمک دریا 

1/2 قاشق چایخوری فلفل پودر شده 

1/2 قاشق چایخوری آویشن خشک شده 

1/4 قاشق چای خوری پودر سیر

1/2 پیاز قرمز برش داده

1 عدد فلفل دلمه ای قرمز بزرگ نواری برش داده

مواد لازم : برای ماکارونی

1-1/2 فنجان آب ماکارونی

455 گرم ماکارونی یا پنی بوکاتینی رول شده

1/3 فنجان خامه زده شده

85 گرم لوبیای سبز اسلایس شده

1 قاشق غذاخوری کره

3 حبه سیر خرد شده

1 عدد فلفل دلمه ای

2 قاشق چای خوری گالینابلانکا 

2 فنجان پنیر خرد شده

طرز تهیه :

گریل (یا یک ظرف گریل) را از قبل با حرارت متوسط ​​گرم کنید. پودر کاری ، نمک ، فلفل دلمه ای ، آویشن و پودر سیر را با هم در یک کاسه کوچک مخلوط کنید. مخلوط ادویه را روی مرغ بمالید ، همه اطراف آن را بپوشاند. پس از داغ شدن گریل، مرغ را به مدت 5 دقیقه کباب کنید. فلفل ها و پیاز را هم روی قفسه چیده تا با حرارت گریل و از هر طرف 2 دقیقه کباب شود..

یک قابلمه بزرگ را با آب پر کرده و روی حرارت زیاد اجاق گاز قرار دهید. پس از جوش آمدن ، 1 قاشق غذاخوری نمک و ماکارونی را اضافه کنی و طبق دستور پشت بسته آن حدود6-8 دقیقه بپزید و بعد وقتی فقط 1 دقیقه زمان پخت ماکارونی باقی مانده است ، برای آخرین لحظه لوبیا سبز را اضافه و کمی هم زده و بعد از 1دقیقه آن را آبکش کنید و1-1/2 فنجان آب ماکارونی نمکی را ذخیره کنید . ماکارونی و لوبیا را در آب سرد بشویید و خوب تکان دهید.

وقتی مرغ آماده و بعد از 5 دقیقه خنک شد ، به صورت نواری برش بزنید. سپس نوارهای مرغ را در قطعات کوچکتر از لقمه برش دهید. نوارهای فلفل کبابی را از وسط برش بزنید تا قسمت های کوتاه تری ایجاد کنید.

کره ، سیر خرد شده را در قابلمه بزرگ به مدت 1-2 دقیقه روی حرارت متوسط ​​تفت دهید. سپس خامه سنگین ، مرغ ، ماکارونی ، لوبیا سبز ، 1 فنجان آب ماکارونی رزرو شده ، وگالینابلانکا و پنیر را اضافه کنید. هم بزنید تا پنیر آب شود. مرغ ، پیاز و فلفل کبابی را مخلوط کنید. هم زدن را ادامه دهید تا مایع و پنیر سس خامه ای با هم ترکیب شده و اگر سس خیلی غلیظ است ، آب ماکارونی باقی مانده را هم اضافه و گرم سرو کنید.

یادداشت

اگر به ادویه حساس هستید ، با نیمی از فلفل هبانرو شروع کنید.

وعده غذایی: 8 اونس ، کالری: 475 کیلو کالری ، کربوهیدرات ها: 47 گرم ، پروتئین: 33 گرم ، چربی: 16 گرم ، چربی اشباع شده: 8 گرم ، کلسترول: 98 میلی گرم ، سدیم: 801 میلی گرم ، پتاسیم: 582 میلی گرم ، فیبر: 3 گرم ، شکر: 3 گرم ، ویتامین a: 1075 iu ، ویتامین c: 26.2میلی گرم ، کلسیم: 224 میلی گرم ، آهن: 1.7 میلی گر


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده