بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» آموزش و پخت فیله مرغ با سس سیر

 آموزش و پخت فیله مرغ با سس سیر

همیشه فیله قسمت خوشمزه و لذیذ مرغ است که به هر شکلی طبخ شود لذیذ و مورد پسند کوچک و بزرگ است. فیله مرغ را به صورت گریل، تنوری، سوخاری و در سالادهای مختلف و پاستا می‌توان استفاده کرد. این دستور العمل با سس سیر و رزماری است ،یکی از انواع غذاها با فیله مرغ و قارچ یا حتی بدون قارچ باعث میشود ابن غذا را هم در لیست غذایی خود قرار دهید.

مواد لازم: برای 6 نفر

70 گرم کره

10 حبه سیرله شده

12 عدد فیله مرغ

 2 عدد لیمو ترش

 2 لیوان آب مرغ (یا یک لیوان آب و یک عدد عصاره مرغ آماده)

1 قاشق چایخوری پودر سیر

8 قاسق غذا خوری آبلیمو تازه

4 قاشق غذا خوری آرد نشاسته ذرت

1 پیمانه جعفری ریز خرد یا ساطوری شده

3 ساقه رزماری

2 قاشق چایخوری پودر دانه فلفل سیاه

طرز تهیه:

 برای گرفتن بوی زهم مرغ آن را با نمک، فلفل قرمز، فلفل سیاه و پودر سیر و مزه ‌دار مخلوط کنید. کف تابه رژیمی یا چدنی را با کمی روغن یا کره چرب کنید و سپس فیله‌ها را در تابه بچینید و دو طرف فیله‌ها گریل شد سیر له شده و شاخه‌های رزماری را اضافه کنید و کمی دیگر تفت دهید.

در یک ماهیتابه آرد نشاسته ذرت را بریزید و به مدت یک دقیقه روی شعله ملایم گاز تفت دهید. سپس کره را اضافه و کمی دیگر تفت دهید. آبلیمو و آب مرغ را به آن اضافه کنید. مرتب این ترکیب را هم بزنید تا به قوامی رقیق‌تر از فرنی برسد، سپس سس آماده شده را روی فیله‌های مرغ سرخ شده بریزید و کمی روی شعله ملایم گاز نگه دارید تا مزه‌ها به خورد هم بروند.

لیموترش را نازک برش زده و روی مرغها بچینید. جعفری ساطوری شده را هم اضافه کنید. در صورت تمایل می‌توانید مقداری قارچ سرخ شده با کره را هم به این ترکیب اضافه کنید. خوراک فیله مرغ با سس سیر را با انواع پاستا یا سبزیجات گریل شده سرو کنید. این غذا را با سس قارچ هم می‌توان آماده کرد.


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده