خرید از سراسر دنیا


» دسرموس پنیری با تمشک

دسرموس پنیری با تمشک

یک درمان واقعا خوشمزه! این فنجان های موس غیرقابل مقاومت ، با بیسکویت گراهام بدون پخت و یک موس طعم دار که ازپنیر درست شده با تمشک تازه ، خامه و پنیر خامه ای لایه بندی شده اند. شما واقعا چه چیز دیگری می توانید ازیک دسر بخواهید! بافت موس سبک و کرم ، کاملاً صاف و ابریشمی است،


مواد لازم : پوشش کف ظرف حدود 10 عد

120 گرم بیسکویت حدود 8 عدد 

 26 گرم حدود 2 قاشق غذاخوری شکر دانه ریز

 56 گرم کره ذوب شده


مواد لازم: برای موس

1-1/2فنجان حدود 355 میلی لیتر کرم سنگین

  340 گرم پنیر خامه ای، نرم شده

 260 گرم پودرشکر، تقسیم

 450 گرم تمشک تازه

   2 قاشق چایخوری پودر ژلاتین

     3 قاشق غذاخوری آب سرد

     1 قاشق چایخوری عصاره وانیل 

       کمی رنگ قرمز خوراکی، اختیاری


مواد لازم: برای تزیین

10 تا 20 عدد تمشک تازه

4/3 پیمانه حدود 175میلی گرم کرم سنگین

   2 قاشق غذاخوری حدود 26 گرم شکر دانه ریز

      برگ نعناع برای تزیین


طرز تهیه:

 تمشک را در یک پردازنده مواد غذایی بریزید و زده تا پوره شود.سپس توی الک بریزید و صاف کنید، شما باید 3/1-1 فنجان پوره داشته باشید. 3 قاشق غذاخوری آب گرم را در یک کاسه کوچک بریزید و پودر ژلاتین را به آب اضافه و 5 دقیقه کنار گذاشته تا حل شود.سپس روی بخار آبجوش و یا درمایکروویو با قدرت بالا به مدت 30 ثانیه قرار دهید. به مدت 1 دقیقه، هم زده و4 دقیقه کنار گذاشته تا سرد شود.


در یک کاسه مخلوط کن کرم سنگین را بریزید و زده تا کاملا یکدست شود. بعد 4/1 فنجان پودر قند را هم اضافه و زده تا کاملا ترکیب و فرم بگیرد، توی یک کاسه بزرگ با مخلوط کن دستی، پنیرخامه ای و 2 فنجان پودرشکر را با هم زده تا صاف و یک دست شود، بعد وانیل و رنگ قرمزغذا تقریبا حدود14 قطره ولی با احتیاط کم کم اضافه کرده وسپس با سرعت بالا به مدت 2 دقیقه زده تا کرکی و یکدست شود.


 پوره تمشک و ژلاتین حل شده را با هم بخوبی ترکیب تا یکدست شود، 3/1 از مخلوط خامه، را هم اضافه و خوب با هم ترکیب شده و سپس باقی مانده مخلوط خامه را هم اضافه و فقط تا زمانی که ترکیب شود هم بزنید. بعد به مدت 30 دقیقه در یخچال قرار داده تا سرد شود.

برای پوسته و مونتاژ:


در یک کاسه مخلوط کن بیسکویت را پودر کرده وبعد شکر را هم اضافه و مخلوط کنید. سپس کره ذوب شده را هم اضافه و خوب با هم ترکیب کنید .خمیر را در ظرف های دلخواه به تساوی تقسیم کرده و توی ظرف ها بریزید و کمی روی آن را فشرده کنید.

موس را در لیوان ها بریزید و درب ظرف ها را با نایلون بسته ودر یخچال به مدت 3 ساعت قرار دهید. سپس روی آن را با خامه زده شده تزیین و روی آن را با تمشک و برگ نعناع تزیین و سرو کنید.

ترجمه: شیرین میرکرمی مجله ارم بلاگ


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده