بازدید سایت خود را میلیونی کنید


» طرز تهیه غذای دریایی ماهی با قارچ و سیر کره ایی

طرز تهیه غذای دریایی ماهی با قارچ و سیر کره ایی

ماهی قزل آلا با این قارچ های سیر کره ای تفت داده شده یک شام سریع و راحت و سبک که میتوانید با نان یا برنج ان را سرو کنید. بهترین سبزیجات برای این شام ماهی قزل آلا عطر و طعم و کمی شیرین آویشن تازه مطابقت طبیعی با قارچ و ماهی قزل آلا دارد ، یا رزماری ، با طعم تند و فلفلی ، و همچنین مریم گلی بسیار عالی خواهد بود. مهم نیست که کدام یک را انتخاب کنید ، به حدود یک قاشق غذا خوری برگ تازه خرد شده نیاز دارید.

زمان آماده سازی

7 دقیقه تا 10 دقیقه

زمان پخت

12 دقیقه تا 15 دقیقه

مواد لازم : برای 4 نفر

455 گرم قارچ دلخواه

4 حبه سیر

6 شاخه آویشن تازه

4 فیله ماهی قزل آلا یا سالمون

1 قاشق چایخوری+ 1/2 قاشق چایخوری نمک ، تقسیم شده

1/2 قاشق چایخوری فلفل سیاه تازه آسیاب شده ، تقسیم شده

2 قاشق غذاخوری روغن زیتون

2 قاشق غذاخوری کره بدون نمک

طرز تهیه :

یک چهارم قارچ و 4 حبه سیر را خرد کنید. برگ ها را آویشن را بگیرید. 4 فیله ماهی قزل آلا را با حوله های کاغذی خشک کنید ، سپس از دو طرف با 1 قاشق چای خوری نمک و 1/4 قاشق چای خوری فلفل سیاه مزه دار کنید.

2 قاشق غذاخوری روغن زیتون را در یک قابلمه بزرگ نچسب و درب دار روی حرارت متوسط ​​تا زیاد گرم کنید تا گرم شود. از سمت پوست ماهی قزل آلا را توی ماهی تابه قرار داده و حدود 4 دقیقه آن را سرخ کرده تا طلایی شود.

بعد طرف دیگر ماهی را برگردانده و آن را سرخ و طلایی کنید. 2 قاشق غذاخوری کره بدون نمک را در ماهیتابه ذوب کنید. قارچ ها را اضافه کرده و حدود 3 دقیقه یا تا جایی که آب اضافی توی بافت تبخیر و قارچ سرخ شود ، آنرا تفت دهید و بعد سیر ، نیمی از برگ های آویشن ، و 1/2 قاشق چایخوری نمک و 1/4 قاشق چای خوری فلفل سیاه را اضافه کنید، یک یا دو بار هم بزنید ، تا زمانی که قارچ ها کاملاً طلایی شوند و فقط 3 دقیقه تفت بدهید تا نرم شوند.

دما را به حد متوسط ​​کاهش دهید. ماهی را از قسمت پوست به ظرف برگردانید و آن را درون قارچ ها قرار دهید. بسته به ضخامت فیله ، 2 تا 5 دقیقه ماهی قزل آلا را بپوشانید و بپزیدو در آخرباقی برگ های آویشن باقیمانده را بپاشید و آن را در کنار نان یا برنج سرو کنید.


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده