خرید از سراسر دنیا


» طرز تهیه ماهی پخته شده با سس زنجبیلی شانگهای

طرز تهیه ماهی پخته شده با سس زنجبیلی شانگهای

سرآشپز استیو میائو میگوید این سبک پخت ماهی در شانگهای رواج دارد. تقریباً از هر نوع ماهی آب شیرین یا آب شور می توان استفاده کرد. ماهی کاملاً کوچکی را انتخاب کنید که در یک تابه جای بگیرد. ما از سایز کوچک ماهی استفاده کردیم.

مواد لازم : برای 4 قسمت

455 گرم یک ماهی درسته یا فیله شده

1/2 قاشق چایخوری نمک

1/4 فنجان روغن بادام زمینی

1 برش حدود 3 سانت زنجبیل پوست گرفته شده

طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن مطلب مرتبط طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن

2 فنجان آب

2 قاشق غذاخوری شراب برنج

2 قاشق غذاخوری سس سویا تیره

2 قاشق چای خوری شکر

2 پیاز سبز ، خرد شده

طرز تهیه :

مرحله 1:  زنجبیل را از وسط نصف کنید. یکی از نیمه ها را در یک کاسه متوسط ​​رنده کنید. 2 فنجان آب ، 2 قاشق غذاخوری سرکه برنج یا ساده ، 2 قاشق غذاخوری سس سویا تیره ، 2 قاشق چای خوری شکر و 1/2 قاشق چای خوری نمک را اضافه و بهم بزنید،کنار بگذارید.

مرحله 2 : یک ماهی تابه بزرگ را روی حرارت زیاد گرم کنید وبعد از روی حرارت بردارید بعد تکه باقی مانده زنجبیل را با احتیاط کف تابه بکشیدو کاملا روی قسمت داخلی بمالید. زنجبیل را دور بریزید. تابه را دوباره روی حرارت قرار داده و 1/4 فنجان روغن بادام زمینی یا گیاهی اضافه کنید و حرارت را زیاد کرده و ماهی را هم اضافه کنید و حدود 2 دقیقه گذاشته تا یک طرف آن طلایی شود.بعد ماهی را برگردانید و باز حدود 2 دقیقه گذاشته تا سرخ و طلایی شود.

مرحله 3: اگر روغنی در تابه باقی ماند بجز 1 قاشق غذاخوری روغن مابفی را از تابه خارج و دور بریزید و بعدمخلوط سس سویا را به ماهی اضافه کنید. آن را روی حرارت متوسط حدود 8-10 دقیقه بپزید تا سس غلیظ شود و ماهی پخته شود. ماهی را به یک بشقاب منتقل کنید. روی آن سس بریزید. با پیاز چه و سبزیجات دلخواه نازک خلال شده روی ان را تزیین کنید.

یادداشت

اطلاعات تغذیه در هر وعده: 160 کالری ، 34٪ کالری از چربی ، 6 گرم چربی ، 1 گرم چربی اشباع ، 49 میلی گرم کلسترول ، 3 گرم کربوهیدرات ، 23 گرم پروتئین ، 824 میلی گرم سدیم ، 0.3 گرم فیبرور غای

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده