خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» طرز تهیه مینی تارت با مرغ

طرز تهیه مینی تارت با مرغ

مینی تارت با مرغ از پیش غذاهایی است که من اغلب برای مهمانی های مختلف درست می کنم. بنابراین می خواهم دستور العمل را با شما به اشتراک بگذارم. مینی تارت های زیبا و کوچک و خوشمزه پر از عطر و طعم ، یک پیش غذای عالی را درست می کنند. می توانید مرغ را با قارچ جایگزین کنید ، در صورتی که یک غذای گیاهی بخواهید به همان خوبی خواهد بود. که شما میخواهید.

زمان آماده سازی

ساعت30 دقیقه

زمان پخت

ساعت30 دقیقه

کل زمان

طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن مطلب مرتبط طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن

ساعت1 ساعت

12 مینی تارت درست می کند

مواد لازم : برای خمیر تارت

125 گرم کره ، به قطعات خرد کنید

250 گرم آرد

1 عدد تخم مرغ

1/4 قاشق چایخوری نمک

مواد لازم : برای توی تارت ها

1/2 سینه مرغ ، ریز خرد شده

1/2 قاشق چایخوری پاپریکا

1 قاشق غذاخوری روغن زیتون

1 عدد پیاز بزرگ_ خرد شده

3 قاشق غذاخوری مغز ذرت منجمد

1 گوجه فرنگی ، برای تزئین

نمک و فلفل سیاه تازه آسیاب شده ، به دلخواه

ریحان تازه ، خرد شده

طرز تهیه :

خمیر را آماده کنید.

آرد را با نمک مخلوط کنید. کره را با استفاده از دستان خود و یا با استفاده از همزن بخورد آرد دهید و تخم مرغ را هم اضافه کرده و با هم ترکیب کنید تا زمانی که خمیر یکدست شود. خمیر را ورز داده و مانند توپ گرد کنید.

توپ خمیری را در یک نایلون قرار داده و ببندیدو حداقل به مدت 30 دقیقه در یخچال قرار دهید.در همین حال فر را با دمای 180 درجه سانتیگراد (356 F) گرم کنید. در یک ماهیتابه بزرگ روغن را با حرارت متوسط ​​گرم کنید. پیاز را اضافه کرده و به مدت 5 دقیقه تفت داده تا نرم و سبک شود. سینه مرغ را اضافه کنید و بپزید تا گوشت رنگ خام خود را از دست بدهد. فلفل قرمز ، دانه ذرت و ریحان را هم اضافه و به مدت 1 دقیقه بپزید.

نمک و فلفل را اضافه کنید و از روی حرارت بردارید. خمیر را به شکل مستطیل صاف کرده و با قالب گرد یا دهانه لیوان دایره های کوچک خمیر را برش دهید و بعد هر خمیر را در قالب مینی تارت گذاشته و آن را توی قالب بدون اینکه کشیده شود ، داخل قالب های تارت فشار دهید. کف خمیر را با چنگال سوراخ کنید.مینی تارت ها را با مخلوط مرغ پر کنید ، با برش های گوجه فرنگی تزئین کرده و قالب را در فر به مدت 25-30 دقیقه قرار داده تا تارت ها پخته و آماده شود. گرم یا سرد سرو کنید.

ارزش غذایی

1 تارت - کالری: 186 ، چربی: 10.4 ، چربی اشباع شده: 5.7 گرم ، کربوهیدرات: 17.8 گرم ، شکر: 0.9 گرم ، فیبر: 0.9 گرم ، پروتئین: 5.2 گرم ، کلسترول: 44 میلی گرم ، کالری از چربی 94 ، سدیم 122 میلی گرم ، ویتامین A 8٪ ، کلسیم 1٪ ، ویتامین C 3٪ ، آهن 7٪ ، تغذیه درجه C + ، درصد ارزش روزانه بر اساس یک رژیم 2000 کالری است.

ترجمه شیرین میرکرمی مجله ارم بلاگ

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب مشاهده