دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» طرز تهیه دوبلین کادل یا خوراک سوسیس ایرلندی

طرز تهیه دوبلین کادل یا خوراک سوسیس ایرلندی

یکی از انواع غذا‌های سنتی و محلی مردم ایرلند است این غذای خوشمزه،در میان مردمان آن بسیار پرطرفدار و خاص می‌باشد. دستور پخت و روش تهیه این غذای محلی مشهور و محبوب، بسیار راحت و سریع بوده و دوبلین کادل از ترکیب مواد اولیه ساده و در دسترس تهیه می‌شود.

انواع غذا‌های محلی و خوشمزه می‌توان به خوراک گوشت و کلم بروکلی، گراتن پاستا، پلو اسپانیایی اروز تاپادو، برگر ماهی، پنینی مرغ، استیک آبدار، جامبو با مرغ، گریل چیکن پنه اشاره کرد.

مواد لازم:3 تا 4 نفر

100 گرم کالباس گوشت

100 گرم سوسیس

1/2 پیمانه آب گوشت

4 عدد سیب زمینی متوسط

طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن مطلب مرتبط طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن

1 عدد پیاز متوسط

2 عدد هویج

1 قاشق غذاخوری جعفری خرد شده

نمک و فلفل سیاه به مقدار لازم

طرز تهیه:

سیب زمینی‌ها را پوست بگیرید و به اندازه دلخواه خرد کنید.پیاز و هویج را هم بهمین ترتیب بصورت حلقه ایی یا اریب برش بزنید.

سوسیس‌ها را برش زده و با کمی روغن توی تابه تفت داده تا سرخ شود و بعد توی سینی فر را فوئل پهن کنید و پیاز و هویج خرد شده را کف سینی پخش کرده و سوسیس ، سیب زمینی ، و کالباس خرد شده را روی پیاز و هویج بریزید و آب گوشت را اضافه و بر روی مواد بریزید و جعفری ، ادویه و نمک را هم روی ترکیبات بپاشید و در فر را با دمای 180درجه سانتیگراد ویا 360 درجه فارنهایت قرار داده و سپس ظرف ترکیب را به مدت 45 دقیقه تا یک ساعت در فر بگذارید تا پخته و آماده شود.در آخر با سس و سبزیجات دلخواه آن را سرو کنید.همچنین می‌توانید این مواد برای تهیه خوراک را در یک ظرف مناسب و یا قابلمه بچینید و در همان مدت زمان گفته شده بر روی حرارت ملایم اجاق گاز بگذارید تا آماده شود. در زمان طبخ این غذای محلی، می‌توانید آب مرغ خوراک را با توجه به ذائقه غذایی خود تنظیم کنید. می‌توانید هم تا زمان خشک شدن آب خوراک آن را طبخ نمایید و یا آب دار، حرارت را خاموش کنید.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده