دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» آموزش مرغ سوخاری ایتالیایی با پنیرپارمسان

آموزش مرغ سوخاری ایتالیایی با پنیرپارمسان

پانکو مرغ سوخاری یکی از غذای ایتالیایی است. شما با تهیه این نوع غذاهای سوخاری و خوشمزه می توانید افرادی را که به خوردن گوشت مرغ یا گوشت های سفید علاقه ایی ندارنند تشویق کنید.

مواد لازم : برای 4 عدد

1/2 فنجان رنده شده پارمسان

4 عدد فیله سینه مرغ

2 عدد تخم بزرگ زده شده

1 فنجان پودر سوخاری پانکو

طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن مطلب مرتبط طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن

2 فنجان روغن برای سرخ کردن

1 فنجان سس گوجه فرنگی

1 فنجان پنیر موزارلا رنده شده برای تزیین

جعفری خرد شده برای تزیین

نمک دریایی ،فلفل سیاه تازه ، به طعم دار

طرز تهیه :

فیله های مرغ را با نمک و فلفل خوب مزه دار کرده و بعد تخم مرغ زده شده ، پودر سوخاری را که با هردو پنیر ترکیب کرده را هم در ظرفی جدا بریزید.


به ترتیب فیله های مرغ را یکی یکی در تخم مرغ بغلتانید و بعد توی ترکیب پودر سوخاری خوب چرخانده تا کل فیله ها کاملا پوشیده شود و شما میتوانید این عمل را دوبار انجام دهید.


روغن را در یک ظرف بزرگ روی حرارت متوسط ​​گرم کنید. بعد از اینکه روغن داغ شد، فیله های مرغ را به روغن داغ شده اضافه کنید. 5 تا 7 دقیقه بپزید ، یک بار پشت و رو کرده تا تمام فیله ها کاملا سرخ و طلایی شود.


فیله ها را توی ظرف دلخواه چیده و روی ان را با سس گوجه فرنگی و پنیر موزارلا و جعفری خرد شده تزیین کرده و در کنار سالاد دلخواه سرو کنید.


درباره پانکو، پودر سوخاری ژاپنی

پانکو، این نوع آرد سوخاری از ژاپن منشا می‌گیرد و با تکنولوژی منحصر به فردی (از تهیه مواد اولیه تا پخت و خشک کردن) تولید می شود. ویژگی اصلی پانکو شکل درشت و سوزنی بودن آن در کنار تردی و سبکی فوق‌العاده آن است.


ترکیبات پانکو

پانکو از ترکيب ويژه ای از آرد با پروتئين بالا و ساير مواد اوليه با کيفيت ساخته شده است و شرکت آفتاب تجارت نگین به دنبال کسب بالاترین رضايت مصرف کننده می باشد. شرکت آفتاب تجارت نگین (مالک برند پانکو در ایران) که از جمله شرکت های پیشرو در صنایع غذایی ایران می باشد، در امر واردات و تولید انواع پودر سوخاری پانکو و آرد سوخاری تمپورا درحال حاضر مشغول به فعالیت است.

روش ساخت

مهمترین ویژگی ای که پانکو را از سایر آردهای سوخاری منحصر به فرد می کند، روش های سنتی پخت، خشک کردن و آسیاب کردن پانکو است. ویژگی های اصلی پانکو به سبک ژاپنی، سبُک و ترد بودن آن است. این سبک پخت باعث می شود که مواد غذایی بافت ترد و سبک داشته باشند که روغن کمتری نیز جذب کرده و وعده غذایی سالم تری ارائه می کند.پودر سوخاری پانکو توسط به روزترين دستگاه های مدرن دنيا توليد می شود


ویژگیهای اصلی پانکو

بافت متخلخل و حجيم اين محصول موجب جذب کمتر چربی می شود و در نتيجه نسبت به نمونه هاي مشابه سالمتر است. هم شکل بودن دانه های آرد سوخاری مزيت ويژه ای است که حالت ترد و پفکی يکدست و زيبايی را به غذايی سوخاری شما می دهد.دو نوع پانکو وجود دارد يکی ساخته شده از نان سفيد بدون سبوس و ديگری پانکوی قهوه‌ای که از کل نان ساخته می شود.


با يک بار پخت رنگ آرد سوخاري روشن می شود؛ و پس از سرخ شدن در روغن، پودر و آرد سوخاری رنگ طلائی زيبايی به خود میگيرد؛ در عين حال به خاطر آنکه هيچ گونه پوسته نان و يا سوختگی نان در اين محصول نيست پس از سرخ شدن در روغن، کاملا يک دست باقی خواهد ماند.


پانکو نوعی از پودرسوخاری پرک شده است و معمولاً در آشپزی آسیایی استفاده می شود، هرچند در آشپزی غربی هم در دامنه وسیعی عمومی شده است. چیزی که آن را از دیگر پودر و آرد سوخاری‌ ها متمایز می‌کند، بافت و نوع تهیه آن است.


پانکو یکی از طعم دهنده های پر طرفدار است و در خوراکی هایی مثل میگو و مرغ طعم بسیار خوبی ایجاد می کند. پودر و آرد سوخاری پانکو علاوه بر ترد کردن مواد غذایی، طعم لذت بخشی به آن‌ها می‌دهد. پانکو انتخاب خوبی برای یک آشپزی سالم با ارزش غذایی بالا است .


پودر سوخاری را می‌توان برای تردتر کردن شامی، کتلت، کوکو و فلافل استفاده کرد که طعم آن را نیز، لذیذتر می‌کند. این پودر همچنین طوری تهیه شده که فاقد اسید‌های چرب ترانس است و می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای جایگزین کردن انواع دیگر پودر و آرد سوخاری باشد.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده