دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» اسموتی کدو تنبل با طعم قهوه

اسموتی کدو تنبل با طعم قهوه

یک اسموتی کدو تنبل غنی شده با یخ قهوه! این اسموتی خوشمزه فقط نوشیدنی فصلی ، است که فقط به شکل اسموتی سالم و با شیرین کننده های طبیعی تهیه میشود، اما اگراحساس کنید که شیرینی آن کم است میتوانید مقداری شربت افرا یا استویا را اضافه کنید .

زمان آماده سازی: 5 دقیقه  زمان طبخ: 0 دقیقه   زمان کل: 5 دقیقه


چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟ مطلب مرتبط چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟

مواد لازم : برای 2 اسموتی

2/3 فنجان پوره کدو تنبل

1/2 فنجان شیر نارگیل 

1/2 فنجان ماست یونانی

1/4 فنجان شیر بادام یا بیشتر 

1/4 قاشق چایخوری زنجبیل ، پودرجوز هندی

   2 موز خرد و یخ زده

   6 تکه قهوه دم کرده یخ زده + 2 قاشق چایخوری قهوه فوری

دستورالعمل :

 تمام مواد را به مخلوط کن اضافه کرده و تا زمانی که مخلوط یکدست و خامه ایی شود ، ترکیب کنید.در صورت سفت شدن باقی شیر بادام اضافی را اضافه کنید. همانطور که نوشته شد ، این یک نوشیدنی غلیظ، مانند اسموتی است. روی اسموتی را با مغز کدو ، گردو و خامه تزیین و سرو کنید.


شما میتوانید همیشه باقی نوشیدنی های خود را در قالب های یخی بریزید و در فریزر قرار دهید و بعد در انواع اسموتی استفاده کرده و علاوه بر طعم آن یک نوشیدنی خنک هم سرو میکنید.مانده قهوه را بدین ترتیب در فریزر گذاشته تا یخ بزند.

یه نوشیدنی طبیعی و خوشمزه که از ترکیب میوه های تازه یا یخ زده با کمی شکر و به اضافه عسل، شکلات، بادام‌ زمینی، ماست و یا یخ خرد شده تهیه می‌شود. اسموتی‌ها تقریبا شبیه میلک‌ شیک‌ها هستند اما نسبت به اونا کمی غلیظ‌ تر بوده و به جای بستنی از شیر درآن استفاده می‌شود. این نوشیدنی سالم، در سال 1930 از برزیل وارد بازار آمریکا شد و در دهه 1960 به یکی از پرطرفدارترین نوشیدنی‌های جهان تبدیل شد.


اسموتی یک نوشیدنی ترکیبی و گاهی شیرین است که از مخلوط میوه‌های تازه یا یخ‌زده به اضافه شکر، عسل، شکلات، بادام‌زمینی، ماست و یا یخ خرد شده تهیه می‌شود. اسموتی‌ها تقریبا شبیه میلک شیک‌ ها هستند اما نسبت به آن‌ها کمی غلیظ‌تر بوده و به جای بستنی از شیر در آن‌ها استفاده می‌شود. این نوشیدنی سالم، در سال 1930 از برزیل وارد بازار آمریکا شد و در دهه 1960 به یکی از پرطرفدارترین نوشیدنی‌های جهان تبدیل شد.


تنوع اسموتی‌ها بی‌نهایت است زیرا برای تهیه آن‌ها می‌توان بدون پیروی از چارچوب خاصی و بر اساس سلیقه شخصی اجزای تشکیل دهنده را تغییر داده و از میوه‌های مختلف استفاده نمود. از محبوب‌ترین اسموتی‌ها می‌توان به اسموتی موز، اسموتی توت‌ فرنگی و اسموتی شکلات اشاره نمود.


گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع مطلب مرتبط گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع

آبمیوه یک نوشیدنی فوق‌العاده با خاصیت درمانی بالاست و برای افرادی که مشکلات گوارشی داشته و هضم غذا و نوشیدنی‌‌ها برای‌ آن‌ها مشکل است بسیار مناسب است؛ زیرا حذف بافت میوه، باعث آزاد شدن تمام مواد مغذی شده و بدن، بدون آنکه برای هضم آن زحمتی زیادی بکشد، ویتامین‌ها و سایر مواد مفید این نوشیدنی را جذب خواهد کرد.


اسموتی اما یک نوشیدنی مقوی پوره مانند است که بعضی از افراد از آن حتی به عنوان یک وعده غذای کامل به خصوص بعد از ورزش استفاده می‌کنند. از آنجا که در تهیه اسموتی‌ها دست‌تان باز است، می‌توانید با انتخاب بهترین گزینه‌ها یک وعده غذای ملایم، کم‌کالری و مقوی داشته باشید. اسموتی همچنین به دلیل داشتن فیبر، باعث پاکسازی روده‌ها شده و سموم بدن را بهتر دفع می‌کند.


کدوتنبل میوه ای زمستانی است که معتقدند منشا آن از آمریکای شمالی است. یک کدوتنبل عموماً در حدود 4 تا 8 کیلوگرم وزن دارد، در حالی که بزرگ ترین گونه کدوتنبل می تواند تا 34 کیلوگرم وزن هم داشته باشد.بعد از پختن، کدوتنبل رنگ ملایم و شیرینی دارد. یک واقعیت جالب در مورد کدوتنبل این است که آن ها گیاهان تک جنسی هستند، به این معنی که هر گیاه 2 گل های ماده و نر را دارند.گل ماده را می توان توسط تخمدان های کوچک در انتهای گلبرگ ها شناسایی کرد.کدو تنبل خاصیت آنتی اکسیدانی فوق العاده ای دارد که از بروز سرماخوردگی و آنفلوآنزا جلوگیری می کند

اگر پوست چربی دارید، می توانید با مخلوط کردن 1 قاشق سوپ خوری کدوتنبل با یک قاشق چای خوری سرکه سیب، یک پک صورت را امتحان کنید. این ترکیب را روی صورت مرطوب بمالید و تا 30 دقیقه صبر کنید تا خشک شود. اول آب ولرم بشویید و سپس با آب سرد بشویید. بعد از آن می توانید از مرطوب کننده مناسب برای نوع پوست خود استفاده بکنید.


برای پوست خشک، دو قاشق چای خوری پخته شده، نصف قاشق چای خوری عسل، 1/4 قاشق چای خوری شیر و 1/4 قاشق چای خوری خامه غلیظ را با هم مخلوط کنید.این مخلوط را به طور مساوی روی صورت خود بمالید، به غیر از ناحیه چشم، اجازه دهید 10 تا 15 دقیقه بماند. این ماسک درخشندگی، تغذیه و مشکل پوست شما را پوشش می دهد.با آب گرم بشویید و از مرطوب کننده برای نوع پوست خود استفاده بکنید.


کدوتنبل منبع خوبی از ویتامین C است که یک آنتی اکسیدان قوی است و همچنین حاوی بتا کتروتن دارد که به جلوگیری از آسیب UV و بهبود بافت پوست کمک می کند.این کار به ارتقا تولید کلاژن کمک می کند در نتیجه باعث بهبود بافت و کشش پوست شما می شود.پوست را از آسیب شدید محافظت می کند، که مسئول ایجاد چین و چروک و حتی سرطان پوست است.


برای محو کردن نقاط تیره، 1 قاشق سوپ خوری کدوتنبل، یک قاشق چای خوری عسل، یک قاشق چای خوری لیمو و یک قاشق چای خوری روغن ویتامین E را مخلوط کنید.این مخلوط را به مدت 30 دقیقه بر روی صورت مرطوب بمالید و بعد از خشک شدن با آب ولرم بشویید.


تغذیه

کالری: 281kcal | کربوهیدرات ها: 38 گرم | پروتئین: 9 گرم | چربی: 13 گرم | چربی اشباع شده: 11 گرم | کلسترول: 3mg | سدیم: 72mg | پتاسیم: 785mg | فیبر: 6 گرم | شکر: 19 گرم | ویتامین A: 12785IU | ویتامین C: 14mg | کلسیم: 137mg | آهن: 4mg

ترجمه: شیرین میرکرمی مجله ارم بلاگ

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! مشاهده