دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» دستور العمل پودینگ ذرت با مرزه

دستور العمل پودینگ ذرت با مرزه

پودینگ ذرت یک میان وعده غذای است. پودینگ ذرت درست مانند سیب زمینی پوره شده و سیب زمینی دارای اهمیت ودر کنار سایر غذاها قرار دارد و اگرچه پودینگ ذرت از نظر فنی نوعی نوعی غذای مرکب است ، اما دارای بافت نرم و غنی است که تقریباً شبیه به دسر است. این دستور العمل پودینگ ذرت با اضافه کردن پیاز خرد شده و آویشن تازه ،بسیار لذیذ و طعمی عالی دارد.


مواد لازم : برای 12 نفر

طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن مطلب مرتبط طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن

1/2 فنجان پیاز خرد شده

1/2 فنجان کره نمکی ، ذوب شده و خنک شده

   3 قاشق غذاخوری آرد همه منظوره

   2 قاشق غذاخوری شکر گرانول

   2 قاشق چایخوری پودر بکینگ

   2 قاشق چایخوری نمک

   6 عدد تخم مرغ بزرگ

   2 فنجان خامه سنگین

   2 قاشق غذاخوری روغن کانولا

   6 فنجان هسته ذرت تازه

 2 قاشق غذاخوری آویشن تازه خرد شده ، تقسیم شده

فر را از قبل گرم کنید تا 350 درجه فارنهایت ویا 175 درجه سانتیگراد روشن کنید.

طرز تهیه :

 آرد ، شکر ، بکینگ پودر و نمک را در یک کاسه کوچک هم بزنید تا مخلوط شوند.

 تخم مرغ ، خامه و کره ذوب شده را در یک ظرف متوسط ​​بریزیدو مخلوط کنید.

روغن کلزا را در یک ماهی تابه بریزید و ذرت و پیاز را اضافه و هم زده تا ذرت پخته و نرم شود. به مدت 5 دقیقه آن را هم بزنید.


 در 1 قاشق غذاخوری آویشن را هم اضافه و هم زده بعد تابه را از روی حرارت برداشته و حدود 5 دقیقه کنار بگذارید ، تا کمی خنک شود ، مخلوط آرد و مخلوط ذرت را درون مخلوط تخم مرغ هم بزنید.


ترکیب را توی یک ظرف پخت 32/5 در 22/5 بریزید و در فر از قبل گرم شده حدود 40 دقیقه قرار داده تا زمانی که روی پودینگ قهوه ای طلایی ، شود وبعد از فر خارج کرده و بعد از بگذارید 5 دقیقه در زمان سرو 1 قاشق غذاخوری باقی مانده آویشن را بپاشید.


نکاتی درباره ذرت

بهترین نوع ذرت، بخارپز آن است. ذرت‌های کبابی یا همان بلال معمولی نسبت به ذرت مکزیکی بسیار سالم‌تر است. البته بلال موقع کباب شدن نباید بسوزد زیرا سوختن هر ماده غذایی احتمال سرطان‌زایی آن را افزایش می‌دهد. این را هم بدانید که اگر ذرت بعد از کباب شدن در آب نمک قرار داده شود کمی از خاصیت خود را از دست می‌دهد.

100 گرم ذرت،دارای 365 کالری می باشد که 4.7 گرم چربی شامل آن است، که 0.7 آن گرم اشباع شده و 2.2 گرم آن اشباع نشده است.ذرت همچنین منبع خوبی از فیبر محسوب می شود و سرشار از ویتامین های گروه A ،B،C ،املاح معدنی ،کلسیم ،پتاسیم و آهن است و قسمت بزرگی از آن را مواد نشاسته ای تشکیل می دهند.


مصرف ذرت چه فوایدی دارد؟مصرف ذرت باعث بهبود رشد می شود

ذرت سرشار از ویتامین B می باشد که برای رشد بسیار مفیداست. تیامین موجود در آن نیز به بهبود اعصاب و سلامت بدن و بهتر شدن عملکرد آن کمک می کند . همچنین به دلیل فولیک اسید موجود در آن،برای بدن بسیار مفید است که بنابراین برای خانم های باردار نیز بسیار خوب است.


مصرف ذرت به افزایش وزن کمک می کند

ذرت برای افرادی که وزن کمی دارند و به سختی وزن اضافه می کنند ،انتخاب عالی است. این افراد برای افزایش وزن باید کالری مصرفی خود را افزایش دهند و بعلاوه حاوی کربوهیدرات و کالری بالایی است، بنابراین با مصرف درست این ماده غذایی می توانید به آسانی و سریع به هدف افزایش وزن خود دست یابید یک فنجان دانه ذرتمی تواند 130 کالری به شما بدهد.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده