دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» کوکی بادام زمینی با عنکبوت شکلاتی

کوکی بادام زمینی با عنکبوت شکلاتی

این کوکی های عنکبوتی شبح وار برای بچه های کوچک و بزرگسالان سرگرم کننده است. این کوکی هم ساده و آسان آماده می شود و می توانید در جشن ها و یک عصرانه دوستانه کودکان خود را شاد کنید.

   سطح: متوسط ​​متوسط: 1 ساعت 5 دقیقه فعال: 40 دقیقه

مواد لازم : برای 24 کوکی

طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن مطلب مرتبط طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن


150گرم شکلات های گرد کوچک و بزرگ برای سر و شکم عنکبوت

3/4 فنجان آرد همه منظوره

1/4 قاشق چایخوری جوش شیرین

1/2 فنجان کره بادام زمینی صاف

1/2 قاشق چایخوری عصاره وانیل خالص

1/2 فنجان شکر گرانول

60 گرم یا 2 اونس شکلات نیمه شیرین

   4 قاشق غذاخوری کره بدون روغن ، در دمای اتاق

   1 عدد تخم مرغ بزرگ

   1 ژل تزئین کیک سفید کوچک

       کمی نمک

 قفسه های فر را در قسمت سوم و بالای اجاق قرار دهید و تا 375 درجه فارنهایت یا ۱۹۰ درجه سانتیگراد گرم کنید. توی 2 سینی را کاغذی پوستی پهن کنید.

طرز تهیه :

توپ های آب نباتی شکلات بزرگتر و کوچکتر را ازهم جدا کنید. توپ های بزرگتر بدن عنکبوت را تشکیل می دهند و توپ های کوچکتر سر را تشکیل می دهند.

 آرد ، جوش شیرین و نمک را در یک ظرف کوچک با هم الک کنید. شکر و کره را دریک کاسه متوسط ​​با یک میکسربرقی با سرعت متوسط حدود ​​3 تا 4 دقیقه هم زده تا زمانی که سبک وکرکی شود ،

 وانیل و تخم مرغ را اضافه کرده وحدود 1 دقیقه هم زده تا کاملاً ترکیب شوند ، کره بادام زمینی را هم اضافه کرده و حدود 1 دقیقه مخلوط کنید تا خامه ای شود،سرعت میکسر را کم کنید و به نصف مخلوط آرد اضافه وهم زده ​​تا ترکیب شود، سپس دوباره سرعت را کم کنید و بقیه مخلوط آرد را اضافه کرده و کاملا هم بزنید تا خمیر یکدست شود.


خمیر را با دست به توپهای ۲/۵ سانتی یا1 اینچی در دست گرد کرده و با فاصله ۲/۵ سانتی توی سینی قرار دهیدو در فر قرار داده تا درعرض 16 دقیقه به سایزحدود 16 اینچ در کوکی تخت و آماده شود.

کوکی ها زمانی آماده است که با فشار دادن انگشت ها ، کمی خشک و محکم باشد.سینی را از فر خارج کرده وبلافاصله 2 شکلات( یک توپ شکلاتی کوچکتر را به سمت لبه کوکی و یک توپ شکلاتی بزرگتر به طورمستقیم در پشت آن در مرکز کوکی قرار دهید.)را بجای سر و بدن روی کوکی داغ مستقیماً فشار دهید ،

در ضمن ۶۰ گرم شکلات ها را روی بخار آبجوش گذاشته تا ذوب شود، از روی حرارت بردارید و بگذارید کمی خنک شود تا کمی غلیظ شود. از روی حرارت برداشته و توی کیسه بریزید و یک سوراخ کوچک در نوک کیسه ایجاد کنید.

با شکلات توی کیسه روی هر کوکی 8 پا قرار دهید ،طبق تصویر هر دو پا را به هم وصل کرده و در آخربرای ایجاد چشم ، دو حلقه 1/4 اینچی را روی "سر" هر عنکبوت با ژل سفید تزئین کیک بزنید. یک قطعه کوچک از شکلات ذوب شده را در مرکزهرکدام به عنوان مردمک قرار دهید.


یادداشت آشپز

هنگام اندازه گیری آرد ، با یک قاشق آرد را توی یک فنجان اندازه گیری بریزید ، چون اگر بطور مستقیم فنجان را توی آرد بزنید احتمالا بخاطر کم و زیاد شدن آرد کوکی ها خراب شوند.

ترجمه : شیرین میرکرمی

مجله ارم بلاگ

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! مشاهده