بازدید سایت خود را میلیونی کنید


» اسموتی سبز و سالم/ دستور العمل اسموتی اسفناج

اسموتی سبز و سالم/ دستور العمل اسموتی اسفناج

اسموتی خوشمزه ترین روش برای بدست آوردن تمام ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن ما در یک لیوان است.این را میتوانید با اسفناج و موز تهیه کنید.اسموتی که می توانید با اسفناج تهیه کنید ، برگهای اسفناج را کاملاً بشویید و آنها را درون مخلوط کن قرار دهید.

این اسموتی برای شما بسیارمفید است.اسفناج سبزی که برای اسموتی های سبزضروری است و سرشار از ویتامین است.ماده اصلی اسموتی که توصیف می کنیم اسفناج است. باور کنید ، وقتی برای اولین بار آن را امتحان کردم ، مردد بودم. اما نتیجه باورنکردنی بود ،


چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟ مطلب مرتبط چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟

زمان آماده سازی 10 دقیقه


مواد لازم : برای 1 نفر

1/2 از یک موزخرد شده

1/2 لیوان آناناس خرد شده

1/2 لیوان آب

   1 فنجان ماست

   1 ساقه کرفس خرد شده

   1 فنجان اسفناج خرد شده

   1 عدد خیارخرد شده

      یخ به میزان لازم


مراحل آماده سازی:

 خیار، اسفناج ، ساقه کرفس و آب را در مخلوط کن بریزید و با هم خوب ترکیب کنید.

موز ، آناناس ، یخ و ماست را به مخلوط اضافه کنید و خوب ترکیب کرده تا یکدست شود.

آن را درون لیوان برزید و سرد سرو کنید.


کالری 377 کیلو کالری

گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع مطلب مرتبط گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع

کربوهیدرات 66،1 گرم

پروتئین 16.55 گرم

7.92 گرم چربی

فیبر 6.98 گرم


اسفناج

یک سبزی همه فن حریف که خواص آن برای اعضای داخلی بدن و سلامت و زیبایی پوست و لاغری در کنار درمان بیماری های مختلف بخشی از دنیای خاصیت اسفناج است. اسفناج عموماً به عنوان سوپر خوراکی در نظر گرفته می شود و عموماً به عنوان سالم ترین و راحت ترین غذا برای انسان ها مورد استفاده قرار می گیرد.

خاصیت قلیایی اسفناج، از جمله مقدار غنی کلروفیل آن در مبارزه با باکتری ها موثر هستند که باعث آکنه می شوند.اسفناج همچنین غنی از ویتامین A است که برای کمک به پوست به هر نوع روشی، از جمله جلوگیری از سلول های مرده پوست که باعث مسدود کردن منافذ می شود و کاهش میزان چربی پوست ما و کمک به سلامت کلی به طور کلی، نشان داده شده است.

غنی از ویتامین K است، اسفناج استخوان ها را از خطرات عمومی محافظت می کند. اسفناج مشهور است که به استخوان ها کمک می کند مواد معدنی را جذب کنند؛ به این فرآیند کانی سازی استخوان گفته می شود. این کار هم چنین به تاخیر یا جلوگیری از ظهور پوکی استخوان کمک می کند.

اسفناج غنی از آهن است. اسفناج یک روش گیاهی عالی برای جلوگیری از کمبود آهن است. کم خونی عموماً توسط گیاه خواران و یا افرادی که رژیم غذایی کمتری را می خورند،تجربه می شود. اسفناج یک پشتیبان اصلی در هر رژیم غذایی است که شامل کاهش گوشت می شود.


موز

حفظ استخوان های محکم بسیار مهم است. زمانی که اسکلت تمام کلسیمی را که نیاز دارید، نگه می دارد و به آرامی آن را به هنگام نیاز به جریان خون آزاد می کند. اما کلسیم برای قوی و سالم نگه داشتن استخوان ها به چیزی بیشتر از کلسیم نیاز داریم. موز حاوی ویتامین ث، ویتامین ب6 و پتاسیم هستند، این مواد مغذی برای استخوان های محکم ضروری هستند.

موز منبع عالی پتاسیم و ماده مغذی مسئول انتقال اکسیژن به مغز است. هم چنین کمک می کند ذهن خود را هوشیار نگه دارید چون منیزیم در میوه ها فعالیت الکتریکی مناسب بین سلول های عصبی در مغز ایجاد می کند. علاوه بر این، آن هم چنین مسئول کمک به مغز برای دفع مواد زائد مانند آمونیاک از بدن است. با کاهش سطح آمونیاک در مغز به طور خودکار تیز و دقیق می شود. موز به پیش گیری از بیماری پارکینسون و آلزایمر کمک کند.


کرفس

کرفس گیاهی از خانواده ی چتریان است و در سراسر جهان می روید. کرفس سرشار از ویتامین B6، منیزیم، کلسیم و فسفر است. ویتامین های A و K، پتاسیم، منگنز و فیبر غذایی از دیگر مواد مفید موجود در کرفس هستند.

کرفس چربی اشباع شده وکلسترول بسیار پایینی دارد. این گیاه را می توان تا هفت هفته در دمای 0 تا 2 درجه سانتی گراد نگه داشت؛ گیاه در این شرایط خواص غذایی خود را حفظ می کند.

برگ کرفس حاوی مقدار قابل توجهی ویتامین A (بتاکاروتن) است در حالی که ساقه کرفس منبع ویتامین هایB6,B2,B1 ویتامین C و همچنین پتاسیم، اسید فولیک، کلسیم، منیزیوم، آهن، فسفر، سدیم و چند نوع از اسیدهای امینه ضروریست.


آناناس

آناناس یک منبع مهم از فواید سلامتی متعدد است که همانطور که در بخش سلامت نمناک گفته شده است شامل بروملین، پروتیین، کربو هیدرات ها، شکر، و فیبر رژیمی حلال و محلول در آن است. ویتامین های موجود در این میوه ها شامل ویتامین A، ویتامین C، بتا کاروتن، تیامین، ویتامین B5 ، ویتامین B6، و اسید فولیک هستند.

آناناس منبع غنی از ویتامین C است و در واقع نیمی از مقدار توصیه شده روزانه یک فرد بالغ را شامل می شود. ویتامین C نیز یک آنتی اکسیدان در آب دارد که با آسیب سلولی مبارزه می کند.

بدن ما به ویتامین C کافی برای مبارزه با آسیب سلولی و جلوگیری از درد مفاصل و بیماری های قلبی نیاز دارد.

ترجمه: شیرین میرکرمی مجله ارم بلاگ


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 مشاهده