خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» طرز تهیه سیب زمینی دوشس لی با پنیرپارمسان

طرز تهیه سیب زمینی دوشس لی با پنیرپارمسان

سیب زمینی دوشس یک غذای کلاسیک فرانسوی است.

در اصل این سیب زمینی پوره شده است که با زرده تخم مرغ ، کره ، جوز هندی و ادویه ها مخلوط می شود. سیب زمینی پوره شده سپس به شکل ها و اشکال مختلفی فرم داده می شود.

سپس در فر قرار داده تا قهوه ای طلایی شود. این یک دستور العمل فوق العاده ساده است ، که فقط با سیب زمینی پوره شده وطعم های اضافی تهیه و سپس برای آن رنگ طلایی زیبا پخته می شود.

طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن مطلب مرتبط طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن

بعضی از افراد دوست دارند سیب زمینی های خود را بدون نمک بجوشانند و فقط آن را بعداً با نمک با بقیه مواد ترکیب می کنند.

از نظر شخصی برای من ، دوست دارم همیشه سیب زمینی هایم را با مقداری نمک بجوشانم. احساس می کنم سیب زمینی از این طریق عطر و طعم را بهتر جذب می کند.

بنابراین توصیه می کنم از 2 زرده تخم مرغ استفاده کنید و خامه را در دو نوبت اضافه و خوب با هم ترکیب کنید.دوست دارم از نازل ستاره معمولی ، بزرگترین اندازه استفاده کنم.

این سیب زمینی های دوشس چیلی پارمسان یک روش خوشمزه و متفاوت برای لذت بردن از سیب زمینی است. در قسمت خارجی ترد ، نرم و کرکی در داخل آن است.


زمان آماده سازی: 10 دقیقه زمان طبخ: 40 دقیقه


مواد لازم :12 قطعه

1/4 قاشق غذاخوری جوز هندی رنده شده

1/2 فنجان پارمسان رنده شده (30 گرم)

1/3 فنجان خامه (80 میلی لیتر)

 2 قاشق غذاخوری کره نرم شده (30 گرم) ، برش داده شده به قطعات کوچک

 1 فلفل دلمه ای ، ریز خرد شده

 1 قاشق غذاخوری پیاز خرد شده

 1 کیلوگرم سیب زمینی آب پز شده

 2 قاشق غذاخوری نمک

 2 زرده تخم مرغ ، دمای اتاق

     کمی پودر سیر ، جعفری ، پودر پاپریکا ، برگ گشنیز ، چدار رنده شده اختیاری

 دستورالعمل ها

پوست سیب زمینی ها را بگیرید و بعد آن را ریزرنده کنید و جوزهندی ، پنیر پارمسان ،خامه ، کره ، فلفل دلمه ، پیاز ، نمک ، زرده تخم مرغ و رنده شده سیب زمینی را با هم در یک کاسه خوب ترکیب کنید ، تا نرم و یکدست شود.

مخلوط سیب زمینی را با یک نازل ستاره درون یک کیسه بریزید وشکوفه یا هر طرحی دوست دارید،به قطر 2 اینچ (5 سانتی متر) و 2-2.5 اینچ (5-7 سانتی متر) بصورت کوههای کوچک توی سینی روی کاغذ پوستی قرار دهید.

سپس سینی را در فر از قبل گرم شده با دمای 425 درجه فارنهایت (220 درجه سانتیگراد) به مدت 20 دقیقه یا تا زمانی که قهوه ای طلایی شود بپزید. شما میتوانید در کنار انواع فست فود ها و یا غذاهای سوخاری یا کباب ، کتلت ، کوکوها در کنار انواع گوشت های پخته و یا سرخ شده استفاده کنید.شما میتوانید با شکلهای خیلی زیاد به سلیقه خودتان آن را فرم داده و در فر قرار دهید.


بهبود سلامت مغز از خواص سیب زمینی

سیب زمینی حاوی کلسترول نیست و حاوی فیبر، پتاسیم، ویتامین ث وب6 هستند که همه آن ها برای سلامتی قلب عالی هستند. فیبر در سبزیجات به کاهش کلسترول اضافی در خون کمک می کند. و پتاسیم از قلب هم محافظت می کند - مصرف 4،069 میلی گرم پتاسیم روزانه می تواند خطر ابتلا به بیماری های قلبی را تا 49 درصد کاهش دهد.

مطالعات نشان داده اند که خوردن سیب زمینی باعث سرطان نمی شود، مگر اینکه آن ها را سرخ کرده بخورید بنابراین، اگر این تصور را داشتید که سیب زمینی می تواند باعث سرطان شود، آرام بگیرید. ، سیب زمینی آب پز و یا حتی پخته می تواند بیشتر مفید باشد. سیب زمینی سرخ شده می تواند منجر به تولید یک ماده شیمیایی به نام آکریلامید شود که باعث سرطان می شود .


سیب زمینی علاوه بر جلوگیری از سرطان، حتی می تواند ریسک ابتلا به سرطان را کاهش دهد - مانند هر مطالعه. و این می تواند به مقدار ویتامین ث در سیب زمینی ها نسبت داده شود. 50 میلی گرم ویتامین ث ( معادل دو سیب زمینی ) می تواند خطر سرطان معده را تا 8 درصد کاهش دهد.


همچنین مشخص شد که سیب زمینی های ارغوانی خطر ابتلا به سرطان روده را کاهش می دهند. محققان مشاهده کرده بودند عصاره سیب زمینی پخته شده مانع گسترش سلول های بنیادی سرطان روده بزرگ می شود و حتی آن ها را در برخی موارد کاملا نابود کرده است.

سیب زمینی همچنین حاوی اسید آلفا لیپویک است که به سلامت مغز کمک می کند. این اسید به بهبود حافظه در آلزایمر و حتی کاهش شناختی در برخی بیماران کمک می کند


سیب زمینی به درمان افسردگی کمک می کند آن ها می توانند بر انتقال دهنده های عصبی مغز که مسئول مدیریت سطوح روحی هستند تاثیر بگذارند - و جالب است که اینها همان انتقال دهنده های عصبی هستند که توسط دارو مورد هدف قرار گرفته اند. خوردن یک سیب زمینی ساده قبل از رفتن به رختخواب می تواند به بدن کمک کند تا احساسات و حالات شما را منظم کند.


ویتامین ث در سیب زمینی ها نیز در درمان افسردگی نقش دارد. ویتامین یک آنتی اکسیدان است و به جلوگیری از آسیب سلولی به ویژه در مغز کمک می کند .


طبق گفته مرکز پزشکی مریلند، منیزیم و پتاسیم موجود در سیب زمینی می توانند به سلامت استخوان کمک کنند. این دو ماده معدنی می توانند به جلوگیری از پوکی استخوان در مردان و زنان کمک کنند.

ترجمه: شیرین میرکرمی مجله ارم بلاگ


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده