ثروتسازی با هیپنوتیزم


» دسر آجیلی انرژی زا

دسر آجیلی انرژی زا

انرژی و پروتئین در همه جا وجود دارد واما حقیقت این است که بیشتر شکلات یا دسر های آجیلی از نظر تغذیه ای موجود در بازار پر از مواد کاملاً فرآوری شده هستند که تعداد کمی از آنها به غذای واقعی شباهت دارد. بسیاری از آنها قند بیشتری نسبت به آنچه برای کل روز توصیه می شود ، دارند. اگرچه در نهایت با مصرف آنها ، هیچ فایده ای برای بدن و رژیم غذایی خود ندارد. همیشه بهتر است غذاهایی کاملاً واقعی را بخورید ، گاهی اوقات میخواهید یک میان وعده سریع یا جایگزینی وعده غذایی را بگیرید. اطمینان حاصل کنید که مواد مغذی اندازه گیری می شوند. در حالت ایده آل ، می خواهید دسر یا یک شکلاتی را تهیه کنید که پروتئین ، فیبر و چربی های سالم قلب را در اختیار شما قرار دهد. به مواد غذایی مانند آجیل ، دانه ها ، کره گیاهی، غلات سبوس دار ،میوه و سبزیجات در دسر استفاده شده باشد

اگر به عنوان میان وعده استفاده می کنید ، 150 تا 250 کالری مصرف کنید. اگر نزدیک به 300 یا 350 کالری است فقط نیمی از آن را بخورید و بقیه را ذخیره کنید. برای تهیه آن یک وعده غذایی ، با یک تکه میوه تازه و ماست یونانی یا پنیر کلوچه جفت کنید. سعی کنید خودتان در منزل براحتی با مواد تازه این دسرها را تهیه کنید و فرق آن را با دسر های بازاری در زمان خوردن احساس کنید.


طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن مطلب مرتبط طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن

مواد لازم :


1-1/2 فنجان گردو خرد شده

 1/2 فنجان ریز زردآلو خرد شده

 1/4 فنجان کشمش و یا خرما خرد شده

 1/4 فنجان انواع توت ها خردشده

 1/4 پیمانه + 2 قاشق غذاخوری کره

 1/4 فنجان عسل

 1/4 فنجان شربت قوام آمده ساده ویا بهار نارنج

 1/4 فنجان مارمالاد زردآلو

 1/2 فنجان بادام خردشده

 1/4 فنجان مغز آفتابگردان خردشده

 1/4 فنجان مغزکدو تنبل خردشده

     2 قاشق غذاخوری دانه کنجد

     2 قاشق غذاخوری فندق خردشده

       1 فنجان پسته خرد شده

       1 قاشق چایخوری عصاره وانیل

        نوک قاشق چایخوری نمک

      فر را با حرارت 350درجه فارنهایت یا 190درجه سانتیگراد گرم کنید. توی یک سینی با سایز 20 × 20 سانتی،

     یک کاغذ روغنی انداخته وروی آن را روغن اسپری کنید.

  طرز تهیه:

تمام مواد خشک استفاده شده در این دستوررا باهم مخلوط کنید. در یک تابه چدنی کره آفتابگردان ، عسل ،شربت، مربا زردآلو ونمک بریزید وروی حرارت خیلی کم مرتب آن راهم زده تا گرم شود.


عصاره وانیل را اضافه کرده ومایع را از روی حرارت بردارید وبعد تمام مواد خشک را توی مایع بریزید، سریع هم زده، توی قالب بریزید وروی آجیل را فشار دهید.


 تا تمام مواد به هم بچسبد.اگر به سختی می توانید این کار را انجام دهید. روی ترکیب را یک نایلون قرار داده وبا وردنه روی آن را فشار دهید، تا به هم بچسبد.درفر به مدت 10-12دقیقه قراردهید.


وقتی که از فر خارج کردید،گذاشته کمی سرد شده وبا همان قالب نیم ساعت تا یک ساعت در یخچال قرار دهید. سپس با یک چاقوی تیز برش داده ودر کاغذهای زیبا گذاشته وتوی دیس بچینید.

ترجمه: شیرین میرکرمی مجله ارم بلاگ

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده