دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» طرز تهیه پیراشکی وگان با اسفناج و ریچوتا

طرز تهیه پیراشکی وگان با اسفناج و ریچوتا

امروز من یک دستورالعمل برای شما دوستداران غذاهای سریع و راحت دارم ، که مناسب یک مهمانی ، تولد یا فقط میان وعده باشد! یعنی پیراشکی وگان با اسفناج و ریچوتای بادام هندی بهترین کار این است که می توانید آنها را به راحتی و حتی یک روز قبل آماده کنید ، زیرا می توانید آنها را گرم یا سرد سرو کنید. هر دو طعم فوق العاده خوشمزه ای دارند. علاوه بر این ، شما می توانید آنها را بسیار متنوع با ترکیبات دلخواه پر کنید  ، برای دستور العمل اساسی خمیر ، شما فقط به چند ماده اولیه نیاز دارید ، زیرا خمیر فقط از آرد ، آب ، روغن و نمک تهیه  شده است این مواد به سادگی به صورت خمیر درآمیخته و سپس برای مدت زمان 1/2 ساعت استراحت داده می شوند. بعداً می توانید به راحتی خمیر را پهن کرده و به دلخواه برش بزنید ، مواد را جمع کرده و بریزید. برای شکل زیباتر ، البته می توانید از برش بر راویولی یا برش کلوچه نیز استفاده کنید. 

 زمان پخت25 دقیقه

مواد لازم : برای 4 نفر

خمیر:

100  میلی لیتر آب ولرم

200  گرم آرد

طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن مطلب مرتبط طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن

1/2  قاشق چایخوری نمک

3  قاشق غذاخوری از روغن

مواد لازم : برای کاشو ریکوتا

250  گرم آجیل بادام هندی

50  میلی لیتر از آب

2-3  قاشق غذاخوری از پوسته مخمر تغذیه ای

1  یک حبه سیر کوچک

2  قاشق غذاخوری آب لیمو

   نمک و فلفل به میزان لازم

مواد لازم : برای توی خمیر

500  گرم برای توی خمیر  اسفناج

1/2  از یک ساقه پیازچه

300 گرم پنیر خامه ای وگان یا پنیر فتا

1  قاشق چای خوری رنده شده  پوست لیمو (اختیاری)

    نمک و فلفل به میزان لازم

    کمی پودر جوز هندی کمی (اختیاری)

2  قاشق غذاخوری برای رومال  از شیر

2  قاشق غذاخوری از روغن

طرز تهیه :

البته ، پر کردن را می توان متناسب با روحیه شما از انواع سبزیجات ، گیاهان ، آجیل ها و سایر محصولات گیاهی ایجاد کرد.  برای این دستورالعمل امروز ، من یک پر کننده وگان اسفناج-بادام هندی- ریکوتا را انتخاب کرده ام. ریکوتا وگان را خودم از آجیل بادام هندی درست کردم. اما می توانید از پنیر سوپرمارکت از فتا وگان یا پنیر خامه ای نیز استفاده کنید.

برای دستور خمیر شما آرد را با نمک و روغن در یک کاسه بریزید و خوب با هم  مخلوط کنید.

125  میلی لیتر آب ولرم را به ترکیب آرد اضافه کنید و همه چیز را با قلاب های خمیر در همزن برقی یا با یک همزن دستی برقی به خوب هم زده تا یک خمیر صاف و یکنواخت داشته باشید. بعد روی خمیر را بپوشانید و 30 دقیقه کنار بگذارید تا خمیر استراحت کند.

بادام هندی را حداقل برای 4 ساعت (یا بهتر از یک شب) در آب خیس کنید *و بعد 250 گرم بادام هندی را توی آبکش بریزید و آب اضافه آن را بگیرید و بعد با 50 میلی لیتر از آب و 2 تا 3 قاشق غذاخوری از پوسته مخمر تغذیه ای و1 حبه سیر، 2 قاشق غذاخوری آب لیمو، نمک و فلفل به میزان لازم  را در یک دستگاه غذا ساز مخلوط کنید وهم بزنید تا زمانی که بافتی یکدست باشد ، در همین حال مخلوط کن را متوقف کنید و توی ظرف را با یک لیسک تمیز کنید.

اسفناج را پاک کرده و خوب بشویید و اجازه دهید در یک تابه با کمی آب جوش در حالی که گاه گاهی هم می زنید ، خرد شود و سپس آبکش کنید ، کمی فشار دهید، تا آب اضافه آن خارج شود و اسفناج را ریز خرد کنید. پیازچه را نیز بشویید و ریز خرد کنید.

اسفناج ، پیازچه ، پودر بادام زمینی ، رنده شده پوست لیمو و پوسته مخمر تغذیه ای را با هم مخلوط کنید و بعد ادویه را با نمک، فلفل و جوز هندی خوب هم بزنید.

دوباره خمیر را روی سطح کمی آرد پاشی شده ورز دهید. سپس خمیر را با وردنه نازک پهن کرده و مربع های 10 سانتی متری را برش دهید. * مربعها را با کمی از ترکیب اسفناج پر کنید و بعد به صورت مورب تا کنید و لبه ها را با چنگال به هم فشرده  کنید.

توی یک سینی فر را با روغن چرب کنید و توی خمیرهای پر شده را روی آن قرار دهید.

روغن را با شیر مخلوط کرده ، سپس با یک برس یا قلم مو روی خمیر ها را پوشش دهید و در فر از قبل گرم شده (180 درجه سانتیگراد و یا 360 درجه فارنهایت روشن کنید) بعد سینی پر شده را به مدت 25 دقیقه گذاشته تا پخته و روی آن طلایی شود. سپس ان را با سس های دلخواه گرم و یا سرد سرو کنید.

یادداشت

برای نسخه سریعتر (بدون خیساندن آجیل بادام هندی) می توانید آنها را فقط برای 10 دقیقه بپزید.

اگر نمی خواهید خمیر را برش بزنید ، می توانید از برش های راویولی یا کلوچه نیز استفاده کنید.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده