خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» طرز تهیه ران مرغ پاپریکا با جوانه بروکسل

طرز تهیه ران مرغ پاپریکا با جوانه بروکسل

در این دستورالعمل مرغ سالم ، ران های مرغ مرینت شده با فلفل قرمز و موسیر و کلم بروکسل قرار می گیرند و در یک ظرف بشقاب در فر تفت داده می شوند. همزمان با برشته شدن ران های مرغ ، جوانه بروکسل و موسیر را مزه دار کنید. فلفل قرمز دودی نوعی عطر و طعم دودی به آن می بخشد

مواد لازم : برای 4 نفر

455 گرم جوانه بروکسل نصف شده

4 عدد موسیر کوچک

1 لیمو ،پوست خلال شده

3 قاشق غذاخوری روغن زیتون فوق بکر ، تقسیم شده

1/4 قاشق چای خوری نمک ، تقسیم شده

1/2 قاشق چای خوری فلفل چرخ شده ، تقسیم شده

2 حبه سیر ، خرد شده

1 قاشق غذاخوری پاپریکای دودی ، شیرین یا گرم

1 قاشق چایخوری آویشن خشک شده

4 ران بزرگ یا 8 ران کوچک مرغ استخوان دار بدون پوست

طرز تهیه :

قفسه را در یک سوم پایین فر قرار دهید. فر را با دمای 220 درجه سانتیگراد و یا 450 درجه فارنهایت گرم کنید.

جوانه بروکسل ، موسیر و لیمو را با 2 قاشق غذاخوری روغن و 1/4 قاشق چایخوری نمک و فلفل را توی یک سینی بریزید و کمی هم بزنید.

سیر و 1/2 قاشق چای خوری نمک باقیمانده را با کنار چاقوی سرآشپز له کنید تا به صورت خمیر در بیاید. سیر له شده را با پاپریکا ، آویشن و 1 قاشق غذاخوری روغن و 1/4 قاشق چای خوری فلفل در یک کاسه کوچک ترکیب کنید. سپس این ترکیب را روی ران های مرغ بمالید. سپس مرغ را توی سینی سبزیجات جوانه های بروکسل قرار دهید.

سینی را بر روی قفسه پایین توی فر قرار داده تا جوانه های بروکسل نرم شوند تقریبا به مدت 20 تا 25 دقیقه سپس از فر خارج کرده و آن را سرو کنید . البته اگر مرغ ها پخته نشده بود میتوانید سبزیجات را از توی سینی خارج کرده و رانهای مرغ را تا زمانیکه پخته و روی آن طلایی شود در فر بگذارید. این غذا را در تابه روی حرارت متوسط هم میتوانید بپزید.

ارزش غذایی

اندازه وعده: 1 ران بزرگ یا 2 ریز و 3/4 فنجان سبزیجات در هر وعده: 453 کالری ؛ پروتئین 44.1 گرم کربوهیدرات 14.3 گرم؛ فیبر غذایی 4.6 گرم؛ قندهای 3.3 گرم؛ چربی 24.6 گرم چربی اشباع 5.4 گرم؛ کلسترول 215.9 میلی گرم ویتامین a iu 2041.1IU؛ ویتامین c 84.4mg؛ فولات 89 میکروگرم کلسیم 82.6 میلی گرم آهن 4.2 میلی گرم منیزیم 71.3 میلی گرم پتاسیم 948.7mg؛ سدیم 637.5 میلی گرم تیامین 0.3 میلی گرم.


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) مشاهده