دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» طرز تهیه ماکارونی فتوسسین با سس آلفردو و مرغ

طرز تهیه ماکارونی فتوسسین با سس آلفردو و مرغ

بهترین دستور العمل برای مرغ تهیه شده بدون هیچگونه خامه ! اگر به دنبال یک غذای ماکارونی مرغ با کیفیت رستوران هستید ، این دستورالعمل برای شما مناسب است! به علاوه ، تهیه آن بسیار آسان است! من نسخه کم چربی این دستور پاستای ایتالیایی را با سس آلفردو به سبک بشامل با استفاده از آب مرغ ، شیر کامل و یک روش ساده برای غلیظ شدن سس تهیه می کنم. فراموش نکنید که برای داشتن عطر و طعم بیشتر مقداری پنیر پارمزان اضافی روی آن بپاشید!

زمان آماده سازی15 دقیقه

 زمان پخت30 دقیقه

مواد لازم : برای 6 نفر

454 گرم ماکارونی فتوسین

برای مرغ سیر

طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن مطلب مرتبط طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن

680 گرم یا 2 سینه مرغ بزرگ

روغن پخت و پز

نمک

1/2 فنجان (120 میلی لیتر) آب مرغ

1 تا 2 قاشق غذاخوری (28 گرم) کره

4 تا 5 حبه سیر خرد شده

1 قاشق چایخوری پاپریکا ، معمولی یا دودی

فلفل سیاه پودر شده به میزان دلخواه

1 قاشق غذاخوری (2 گرم) جعفری خرد شده

مواد لازم : برای سس آلفردو

2 قاشق غذاخوری (28 گرم) کره

3 تا 4 حبه سیر خرد شده

2 قاشق غذاخوری (16 گرم) آرد همه منظوره

1 فنجان (240 میلی لیتر)آب مرغ

2 فنجان (475 میلی لیتر) شیر کامل

1 قاشق چایخوری نمک

1/2قاشق چایخوری فلفل سیاه آسیاب شده

1/4 قاشق چایخوری جوز هندی

1-1/2 فنجان (135 گرم) پنیر پارمزان

2 تا 3 قاشق غذاخوری (6 گرم) جعفری خرد شده

1 فنجان (90 گرم) پارمزان رنده شده برای سرو

جعفری اضافی ، برای تزیین

طرز تهیه :

هنگام تهیه سس آلفردو و مرغ ، ماکارونی فتوسسین را آماده کنید. یک قابلمه بزرگ آب نمک را به جوش آورده و ماکارونی را اضافه کنید. آن را طبق دستورالعمل بسته بندی بپزید ، تا زمانی که پخته و آماده شود و بعد ماکارونی ها را آبکش کنید و کمی آب ماکارونی در قابلمه بگذارید و گرم نگه دارید.

بعد ، مرغ سیر را آماده کنید. ابتدا ، هر سینه مرغ را پهن کنید. وقتیکه مرغ را نازک برش بزنید از این طریق سریعتر طبخ می شود. ابتدا سینه مرغ را صاف بگذارید ، سپس با استفاده از یک چاقوی تیز مرغ را با دقت افقی از طول برش دهید و 2 قطعه برابر ایجاد کنید. یک ماهیتابه بزرگ را روی حرارت متوسط ​​تا زیاد گرم کنید و کمی روغن پخت به ظرف اضافه کنید. هنگامی که روغن داغ شد ، مرغ را اضافه کرده و آن را با نمک مزه دار کنید. مرغ را از هر طرف 3 تا 4 دقیقه سرخ و طلایی کنید.

1/2 فنجان (120 میلی لیتر) آب مرغ را به ماهی تابه اضافه کنید ، سپس ظرف را با در محکم ببندید  این به پخت سریع مرغ کمک می کند. 4 تا 5 دقیقه دیگر بپزید ، مرغ را از وسط برگردانید تا مرغ تقریباً آماده شود. بعد ، یک یا دو قاشق غذاخوری کره اضافه کنید و سیر خرد شده را اضافه کنید. مرغ را از هر دو طرف با پاپریکا و فلفل سیاه مزه دار کنید و یک یا دو دقیقه آنرا بپزید ، تا زمانی که مرغ تمام شود (دمای داخلی 165F / 74C). مرغ را از روی حرارت برداشته ، جعفری تازه به آن اضافه کرده و مرغ را گرم نگه دارید.

در مرحله بعد ، سس آلفردو را آماده کنید. در یک قابلمه کره را با حرارت متوسط ​​ذوب کنید و سیر خرد شده را اضافه کنید. پس از ذوب شدن کره ، آرد را کاملاً مخلوط کرده و به مدت 1 تا 2 دقیقه آن را بپزید. برای سس غلیظ اضافی ، به جای 2 قاشق غذاخوری 3 قاشق غذاخوری آرد اضافه کنید ، شروع به افزودن آب مرغ به آرامیکنید و به طور مداوم هم بزنید. سس بلافاصله شروع به غلیظ شدن می کند  مرتباً هم بزنید و مایعات را به آرامی اضافه کنید ، سس را صاف و بدون گلوله نگه می دارد.

بعد شیر را اضافه کنید و سس را با نمک ، فلفل و جوز هندی مزه دار کنید. سس را روی حرارت متوسط ​​به مدت 5 تا 7 دقیقه بپزید،تا زمانی که شروع به غلیظ شدن کند.سس همچنان سرد و غلیظ میشود  بعد پنیر پارمزان و جعفری را اضافه کنید و یک دقیقه دیگر بپزید ، تا پنیر کاملا آب شود.

سس را از روی حرارت برداشته و با استفاده از انبر ماکارونی فتوسین پخته شده را به ظرف اضافه کنید  با استفاده از انبر ، ماکارونی را در سس آماده بریزید تا خوب آغشته شود.

برای سرو ، مرغ سیر آماده شده را به قطعات نازک و لقمه ای برش دهید. مرغ را به ماکارونی اضافه کرده و با هم بریزید یا بریده شده سینه مرغ را به هر وعده ماکارونی اضافه کنید. پنیر پارمزان رنده شده اضافی را به هر وعده اضافه کرده و در صورت تمایل با جعفری تازه تزئین کنید.

دستورالعمل گرم کردن مجدد: ماکارونی سرد شده را روی اجاق گاز با حرارت متوسط ​​گرم کنید. برای بازسازی سس ، 1/2 فنجان آب مرغ یا شیر اضافه کنید.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! مشاهده