دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» طرز تهیه ماهی سالمون کبابی با سالاد خیار-شوید خامه ای

طرز تهیه ماهی سالمون کبابی با سالاد خیار-شوید خامه ای

این دستور بسیار خوشمزه و سبک و بخار سالاد خیار طعم جدیدی را برای شما تداعی میکنند و گاهی باید طعم های جدید را هم در منو غذایی خود قرار داده و از خوردن آن لذت ببرید

مواد لازم : برای 4 قسمت

برای ماهی قزل آلا

4 عدد فیله ماهی قزل آلا

1 قاشق غذاخوری روغن زیتون

فلفل و نمک به میزان لازم

مواد لازم : برای سالاد خیار - شوید

1/3 فنجان پیاز قرمز ریز خرد شده ، از یک پیاز کوچک

طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن مطلب مرتبط طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن

1/2 قاشق چایخوری نمک

1/4 فنجان خامه ترش به علاوه 2 قاشق غذاخوری اضافه

1/4 فنجان شوید تازه خرد شده

1/2 قاشق چایخوری شکر

1 عدد خیار بزرگ

1 حبه سیر ، خرد شده

3 قاشق غذاخوری سس مایونز

2 قاشق غذاخوری سرکه سفید

فلفل سیاه آسیاب شده ، به دلخواه

دستورالعمل :

خیار را از وسط نصف کنید و سپس هر نیمه را از طول وسط آن برش بزنید. با استفاده از نوک قاشق چای خوری دانه های مرکزی را بیرون بیاورید. هر نیمه را به صورت ورقه های نازک برش داده و همراه با برش های پیاز قرمز در آبکش قرار دهید. نمک را بریزید و بگذارید حداقل 30 دقیقه در ظرفشویی توی آبکش باشد ، تا آب آن تخلیه شود.

سس را درست کنید: خامه ترش ، سس مایونز ، سرکه سفید ، شوید ، سیر ، شکر و فلفل سیاه را در یک کاسه متوسط ​​ترکیب کنید و خوب مخلوط کنید.

وقتی خیار و پیاز آماده شد ، با زدن آبکش روی پایه ظرفشویی ، آب اضافی را توی آبکش را بریزید، سپس خیار و پیاز را توی یک دستمال بزرگ حوله کاغذی بریزید تا سبزیجات خشک شود. بعد به سس اضافه کنید و خوب هم بزنید کنار گذاشته تا آماده سرو شود.

گریل را از قبل روی حرارت متوسط ​​تا زیاد گرم کنید. قفسه گریل را تمیز کنید ، سپس به آرامی با روغن روی توری را چرب کنید و بگذارید تا توری داغ شود، سپس ماهی قزل آلا را با روغن زیتون چرب کرده و حدود 3/4 قاشق چای خوری نمک و کمی فلفل روی کل ماهی بپاشید تا مزه دار شود. پوست فیله ها را به سمت پایین قرار دهید و آنها را کباب کنید تا زمانی که قهوه ای طلایی شود و کمی سیاه شود ، وقتی فیله ها از طرف اول به خوبی برشته و یا کباب شد و فیله را برگردانده و 2 تا 3 دقیقه گذاشته تا طرف دیگر آن آماده شود و بعد در قسمت را توی بشقاب قرار داده ، در صورت تمایل پوست آن را بردارید و با سالاد شوید با خیار روی آن را تزئین یا در کنار آن سرو کنید.

نکته :

مطمئن شوید که توری های موجود روی گریل تمیز و خوب روغن کاری شده اند. ماهی را 5-4 دقیقه در سمت اول و 2-3 دقیقه در سمت بعدی کباب کنید. ترفند این است که بگذارید ماهی در طرف اول تا خوب و قهوه ای قارچ شود ، که باعث می شود به راحتی آزاد شود. در برابر تمایل به زیرچشمی نگاه کردن یا تلنگر قبل از آماده شدن مقاومت کنید!

بگذارید فیله های ماهی قزل آلا کمی خنک شوند و سپس آن را با سالاد شوید خیار سرد که روی آن قرار گرفته یا کنار آن سرو کنید. یک باگت گرم کاملا مناسب است. توجه: سالاد خیار-شوید نیز به خودی خود فوق العاده است

اطلاعات تغذیه

کالری:522

چربی:39 گرم

چربی های اشباع شده:9 گرم

کربوهیدرات ها:6 گرم

قند:3 گرم

فیبر:1 گرم

پروتئین:36 گرم

سدیم:706 میلی گرم

کلسترول:108 میلی گرم

یادداشت سازگار بدون گلوتن

تا جایی که من می دانم ، تمام مواد مورد استفاده در این دستور العمل فاقد گلوتن هستند یا به طور گسترده در نسخه های فاقد گلوتن موجود هستند . در بسیاری از غذاها گلوتن پنهان وجود دارد. اگر رژیم بدون گلوتن را دنبال می کنید یا برای افرادی که به آلرژی به گلوتن حساسیت دارند غذا می پزید ، همیشه برچسب مواد خود را بخوانید تا تأیید کنید که فاقد گلوتن هستند.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! مشاهده