دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» طرز تهیه نوترلا و چانا دال

طرز تهیه نوترلا و چانا دال

تقویت ایمنی یکی از نگرانی های اصلی دنیای امروز است. در اینجا دستورالعمل کباب نوتری وجود دارد که سرشار از پروتئین است و برای سلامتی بسیار مفید است.

در زمان Covid-19 ، ساختن ماسک و ضد عفونی کننده همراه ثابت ما بسیار مهم است. اما تنها با انجام اقدامات ایمنی نمی توان از خود در برابر ویروس کرونا ویروس مرگبار محافظت کرد. برای جلوگیری و بهبودی از بیماری ، فرد باید غذای سالم مصرف کند و ایمنی آنها را تقویت کند. این ظرف حاوی مقادیر زیادی پروتئین است ، که به مقابله با Covid-19 کمک می کند و به ایجاد ایمنی بدن کمک می کند. غذاهایی که می توانید برای پروتئین ها بخورید حبوبات ، ناگت ها / تکه های مغذی ، بزان ، مرغ ، تخم مرغ و غیره است.

در مورد کباب نوتری ، تهیه آن آسان است و باید مدت کمی را برای پخت آن صرف کنید. این غذا برای همه گروه های سنی مفید است.

موادلازم:

100 گرم دال عدس

5 دانه فلفل سیاه نکوبیده

طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن مطلب مرتبط طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن

3 دانه میخک

1 دانه هل بزرگ

2 عدد برگ بو

1 قاشق چایخوری زنجبیل خرد شده

1 قاشق چایخوری سیر خرد شده

نمک به میزان دلخواه

برگ گشنیز برای تزیین

طرز تهیه :

همه مواد را مخلوط کرده و دو فنجان آب به آن اضافه کنید. نمک را اضافه کرده و روی حرارت ملایم گذاشته تا پخته شود. همه چیز را نیمه خرد کنید تا یک ماسالای غلیظ درست کنید. شما میتوانید این چاشنی را در کنار انواع غذاها بکارببرید .برگ گشنیز را در آن اضافه کنید. یک تابه نچسب را گرم کنید و آن را با روغن زیتون بسیار کم یا بدون روغن بپزید. این چاشنی را با انواع کباب و ناگت های گیاهی استفاده کنید.

فواید

نوترلا و چانا دال منابع خوبی از پروتئین هستند. ادویه های خام ، زنجبیل و سیر به تحریک و رفع احتقان قفسه سینه کمک می کنند. کباب های مغذی می توانند جوانه های چشایی را تقویت کنند ، که به کاهش اشتها یا حس چشایی کمک می کند.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده