دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» طرز تهیه بهترین دستور پخت مرغ پیکاتا

طرز تهیه بهترین دستور پخت مرغ پیکاتا

ما این دستور را دوست داریم زیرا سینه های مرغ که اغلب خشک و بی مزه هستند بسیار مرطوب و لطیف می شوند. راز ما چیست؟ چاشنی مرغ با نمک و فلفل 1 ساعت قبل از پخت ، آبدار بودن آن را تضمین می کند. ابتدا نمک مقداری رطوبت از گوشت می گیرد ، اما سپس گوشت مجدداً مایع نمک را جذب می کند و منجر به تهیه غذای مرغ کاملاً فصلی می شود. و اون سس کره لیمویی روشن؟ مقدار کافی برای سرو با مرغ به علاوه یک ماکارونی یا نان

سطح: آسان

کل: 1 ساعت و 30 دقیقه

فعال: 20 دقیقه

مواد لازم: 4 وعده

2 سینه بزرگ مرغ بدون پوست

طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن مطلب مرتبط طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن

نمک و فلفل سیاه تازه آسیاب شده

1 لیمو بزرگ

1 قاشق غذا خوری روغن زیتون

6 قاشق غذاخوری کره بدون نمک

5 حبه بزرگ سیر ، نازک برش خورده

1/4 فنجان آرد همه منظوره

1/2 فنجان سرکه سفید خشک

1/4 فنجان کاپیر نمکی ، آبکش شده

1/4 فنجان برگ جعفری تقریبا خرد شده

طرز تهیه :

روی یک سینی لبه دار یک توری سیمی قرار دهید.

سینه های مرغ را از طول به نصف ببرید و 4 قطعه تقریباً یکسان درست کنید. بعد بین دو نایلون قرار داده و بعد با یک وسیله از مرکز گوشت مرغ شروع کنید و به لبه ها بروید ، تا ضخامت مرغ تا کمی نرم و پهن شود و بعد روی توری قرار دهید. این کار را با مرغ باقیمانده ، انجام دهید. بصورت آزاد نمک و فلفل بپاشید. گوشت مرغ را به مدت 1 ساعت در یخچال نگه دارید.

پوست لیمو را رنده کرده و بعد آب آن را هم بگیرید.

آرد را در یک کاسه یا بشقاب کم عمق بریزید. مرغ را در آرد بغلتانید و تکان داده تا اضافه آن بریزید. روغن را در یک قابلمه بزرگ نچسب با حرارت متوسط ​​تا زیاد به مدت 1 دقیقه گرم کنید تا خیلی داغ شود ،

1 قاشق غذاخوری کره را اضافه کرده و ذوب کنید. در دو قسمت کار کنید ، گوشت های مرغ را بپزید ، یک قاشق غذاخوری دیگر کره به ماهی تابه بین گوشت ها اضافه کنید ، تا زمانی که قهوه ای طلایی شود ، حدود 2 دقیقه در هر طرف (اگر مرغ کاملاً پخته نشود ، طبخ آن در سس کامل می شود).

دما را به حد متوسط ​​کاهش دهید. سیر و 1 قاشق غذاخوری کره را به ماهیتابه اضافه کرده و بپزید تا سیر نرم و معطر شود ، حدود 1 دقیقه. سرکه را اضافه کرده و بپزید تا تقریباً کاملاً بخار شود ، حدود 4 دقیقه. کاپیر ، پوست لیمو ، 2 قاشق غذاخوری آب لیمو ، 1/4 فنجان آب و مرغ بجوشانید. 3 قاشق غذاخوری کره باقی مانده را اضافه کنید. مرغ را برگردانید تا در سس قرار گیرد و بپزد تا کره ذوب شود و سس کمی غلیظ شود. با جعفری خرد شده تزئین کنید.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده