دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» طرز تهیه فیله ماهی با سبزیجات رشته شده

طرز تهیه فیله ماهی با سبزیجات رشته شده

این غذا در حین سادگی ترکیب و شکل زیبایی دارد و گاهی شما با مواد باقی مانده توی یخچال براحتی میتوانید غذاهای خوشمزه و سالم با شکل زیبایی تهیه و آماده کنید که این بستگی به سلیقه شما در امر آشپزی دارد.

مواد لازم: برای 2 نفر

2 قطعه فیله ماهی

1 قطعه کدو سبز

3 قطعه هویج

4 قاشق غذاخوری روغن زیتون

4 قاشق غذاخوری نشاسته ذرت

طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن مطلب مرتبط طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن

1 قاشق چایخوری ادویه ماهی یا ادویه مخلوط*

کمی سیر رنده شده

کمی نمک و فلفل سیاه

ادویه ماهی شامل نمک سنگ غیر یددار ، نشاسته ذرت ، سیر ، پیاز ، دکستروز ، ریشه جعفری ، رزماری ، فیبر نخود ، زنجبیل ، فلفل ، پودر لیمو ، جوز هندی ، شنبلیله ، طعم دهنده طبیعی لیمو

طرز تهیه :

کدو سبز و هویج را بشویید و سپس با استفاده از خلال کن و یا دستگاه رشته ساز سبزیجات هویج و کدوسبز را به نوارهای باریک برش بزنید.

فیله های ماهی را بشویید و با یک تکه حوله کاغذی خشک کنید.دو طرف ماهی را با ادویه ماهی و نمک و فلفل مو نشاسته ذرت مزه دار کنید..

در تابه 2 قاشق غذاخوری روغن بریزد و روی حرارت گرم کنید سپس ماهی را از قسمت پوست به مدت 5 دقیقه گذاشته و تفت دهید و بعد از قسمت بدون پوست به مدت 2 دقیقه در تابه سرخ کرده تا ماهی ها پخته و سرخ شوند.در ضمن سرخ کردن اگر به روغن بیشتر نیاز بود اضافه کنید ولی اگر تابه نچسب داشته باشید روغن کمتری نیاز است.

سبزیجات رشته شده را در یک تابه با 2 قاشق غذاخوری روغن سرخ کنید. از روغن زیتون استفاده کنید و کمی نمک ، فلفل و کمی سیر را هم اضافه و حدود 3 دقیقه سرخ کنید.سبزیجات رشته ایی را در یک بشقاب بریزید و فیله های ماهی را روی آن قرار دهید و با ترکیبات دلخواه در کنار آن سرو کنید

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! مشاهده