خرید از سراسر دنیا


» آموزش پاستا با مرغ و سس خامه‌ای

آموزش پاستا با مرغ و سس خامه‌ای

بهترین غذای فست فودی

پاستا با مرغ و سس خامه‌ای یکی از غذاهای خوش‌مزۀ ایتالیایی و پاستا یکی از انواع پرطرفدار این غذا است که سریع آماده می‌شود و طعم خوبی دارد.این غذا در نیم ساعت آماده شده و در زمان سرو از طعم و مزه آن در کنار سایرین لذت ببرید

مواد لازم:

750 گرم سینه مرغ مکعبی خرد شده

15 عدد قارچ اسلایس شده

 پاستا پنه، فتوچینی یا هر مدل دلخواه به میزان لازم

مواد لازم :برای مرینت مرغ

3 حبه سیر رنده شده

2 قاشق غذاخوری روغن زیتون

2 قاشق غذاخوری آبلیمو

1قاشق چایخوری فلفل سیاه

1 قاشق چایخوری آویشن

1 قاشق چایخوری نمک

 

مواد لازم : برای سس خامه

200 گرم خامه

1/4 لیوان شیر

1 قاشق غذاخوری روغن زیتون

فلفل سفید به مقدار لازم

 

مواد لازم : برای سس پاستا

100 گرم خامه

1/4 لیوان شیر

1 قاشق غذاخوری کره

1 قاشق چایخوری آویشن

طرز تهیه:

تکه‌های مرغ مکعبی خرد شده‌ را در یک کاسه بزرگ بریزید و مواد مرینیت مرغ شامل سیر، روغن زیتون، آبلیمو، فلفل سیاه، آویشن و نمک را روی آنها بریزید و خوب مخلوط کنید. تکه‌های مرغ را به مدت 1 ساعت در یخچال بگذارید تا خوب مزه‌ دار شوند.

یک ماهیتابه را روی شعله متوسط گاز بگذارید تا داغ شود، روغن زیتون یا روغن مایع را در ماهیتابه بریزید و تکه‌های مرغ را اضافه و با شعله زیاد تفت داده تا مرغ‌ها آب نیندازند. وقتی رنگ مرغ‌ها عوض شد و مرغ‌ها خوب پختند، قارچ‌ها را اضافه و خوب با مرغ‌ها تفت بدهید. وقتی رنگ قارچ‌ها کاراملی شد فلفل سفید و کمی هم فلفل سیاه را اضافه و حرارت را کمی ملایم کرده ، بعد شیر و خامه را اضافه و مرتب هم بزنید که ته نگیرد. وقتی ترکیب شیر و خامه غلیظ شد و حالت سس به خودش گرفت شعله گاز را خاموش کنید.

پاستا را بپزید. پاستا پنه، فتوچینی یا هر مدل دیگر پاستا که دوست دارید را در آبجوش و نمک بپزید. وقتی پاستاها نرم شد آن‌ها را آبکش کنید. حالا سس پاستا را درست کنید. در یک قابلمه کره بریزید و آن را روی شعله ملایم گاز آب کنید. آویشن را اضافه کنید. پاستا را اضافه کنید و کمی هم بزنید. حالا خامه و شیر را اضافه کنید و هم بزنید تا پاستا کاملا به خامه و شیر آغشته و سس غلیظ شود.


پاستا با مرغ و سس خامه‌ای کمی شبیه دستور پاستا با سس و چیکن آلفردو است. برای سرو در ظرف مناسب بریزید و با سبزیجات دلخواه یا پنیر پارمزان رنده شده روی پاستا و مرغ بریزید و سرو کنید.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده