خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» آموزش انچیلاهای گوشتی لازانیا مکزیکی در ارم بلاگ

آموزش انچیلاهای گوشتی لازانیا مکزیکی در ارم بلاگ

طرز تهیه انچیلاهای گوشتی لازانیا مکزیکی در ارم بلاگ

با استفاده از لایه هایی از تورتیلای ذرت ، گوشت گوساله تند ، سالسا و پنیر ، این شیرینی گوشتی انچیلادای انباشته شده برای یک خانواده جالب است.

این انچیلاهای گوشتی با لایه هایی از تورتیلای ذرت ، گوشت گوساله تند ، سالسای گوجه فرنگی و پنیر این محل تلاقی بین آنچیلاهای سنتی و لازانیا است - تهیه آن از هر دو آسان تر است. این یک غذای عالی برای یک شام خانوادگی است. و سس را میتوانید از یک هفته قبل تهیه کنید

کل زمان: 1 ساعت 5 دقیقه

مواد لازم : برای 8 نفر

برای گوشت گاو

1-1/2 قاشق چایخوری پودر چیپل چیپوتل (به یادداشت مراجعه کنید)

1-1/2 قاشق چایخوری زیره آسیاب شده

680 گرم 90٪ گوشت گاو بدون چربی

1/2 قاشق چای خوری جوش شیرین

3/4 قاشق چایخوری نمک

2 قاشق غذاخوری روغن نباتی

مواد لازم : برای سس

4 گوجه فرنگی بزرگ رسیده 4 قاچ شده

2 عدد پیاز زرد متوسط ​​، 4 قاچ شده

6 حبه سیر ، پوست کنده

2 قاشق چایخوری نمک

1 قاشق چای خوری زیره آسیاب شده

1/8 قاشق چایخوری فلفل کاین

1/4 فنجان برگ گشنیز

1/4 فنجان روغن نباتی

برای مونتاژ

10 عدد ( 8 اینچ ) توتیلا ذرت زرد ، 4 قسمت برش خورده

4 فنجان (12 اونس) پنیر مخلوط مکزیکی خرد شده

دستورالعمل ها

در یک کاسه بزرگ گوشت گاو و جوش شیرین را با هم مخلوط کنید. با دستان خود مخلوط کنید تا کاملاً یکدست شود. اجازه دهید 20 تا 30 دقیقه روی پیشخوان بنشیند

در حالی که گوشت گاو می نشیند ، سس را آماده کنید. قفسه فر را پایین ترین قسمت فر قرار داده تا حرارت بیشتری به سینی ترکیب سبزیجات بخورد و توی سینی لبه دار را ورق آلومینیوم پهن کنید.

گوجه فرنگی ، پیاز و سیر را با روغن گیاهی ترکیب و مستقیماً روی ورق پخت آماده بریزید. به مدت 12 تا 15 دقیقه در فر گذاشته تا نرم و ذغالی شود (اگر سبزیجات خیلی زود قهوه ای می شوند ، با کفگیر لاستیکی آنها را سریع هم بزنید). 

سبزیجات و تمام مواد در دستور داده شده را به غذاساز مجهز به تیغه فلزی منتقل کنید. نمک ، زیره و فلفل دلمه ای را اضافه کنیدو کمی هم زده وبعد گشنیز را اضافه کنید تا اینکه گشنیز خرد شود. سس را آماده شده را کنار بگذارید.

روغن را در یک ماهیتابه بزرگ روی حرارت زیاد گرم کنید. گوشت گاو را اضافه کنید و به مدت 2 دقیقه مرتبا هم بزنید تا کمی صورتی شود. پودر چیلی ، زیره و نمک را اضافه کنید و تفت داده، گاهی اوقات هم بزنید ، 4 تا 5 دقیقه بیشتر یا تا زمانی که پخته شود ، بپزید.

برای مونتاژ: فر را با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنیدو قفسه اجاق را در پنجره وسط منتقل کنید توی ظرف مورد نظر را با روغن چرب کنید.

1 فنجان از سس را کنار بگذارید و کف ظرف پخت آماده را با لایه ای از تورتیلا پر کنیدو نیمی از گوشت کمی سس را روی تورتیلا بریزید. روی آن را با 1/3 پنیر قرار دهید. این کار را همینطور انجام داده تا تمام مواد تمام شود و بعد در آخر سس رزرو شده را روی تورتیلا پخش کنید و کاملاً روی آن را بپوشانید. پنیر باقی مانده را به طور یکنواخت روی آن بپاشید. و بعد در فر به مدت 30 تا 35 دقیقه ، یا تا زمانی که پنیر کاملا ذوب شود.

توجه: پودر چیلی چیپوتل دودی و گرم است و این غذا را کمی تند می کند. برای یک غذای ملایم ، پودر چیلی چیپوتل را با پودر چیلی آنچو ، که خیلی گرم نیست ، جایگزین کنید.


انباشته گوشت گاو Enchilada

گوشت گاو و جوش شیرین را در یک کاسه بزرگ ترکیب کنید. جوش شیرین با افزایش PH گوشت ، به قفل شدن رطوبت و آب شدن گوشت گاو کمک می کند.با دستان خود مخلوط کنید تا کاملاً یکدست شود.اجازه دهید 20 تا 30 دقیقه روی پیشخوان بنشینید

انباشته گوشت گاو Enchilada

گوجه فرنگی ، پیاز و سیر را با روغن گیاهی مستقیماً روی یک ورق پخت ورق فویل بیندازید. به مدت 12 تا 15 دقیقه جوشانده تا نرم و ذغالی شود (اگر سبزیجات خیلی زود قهوه ای می شوند ، با کفگیر لاستیکی به آنها سریع هم بزنید).

انباشته گوشت گاو Enchilada

سبزیجات و آب میوه ها را به غذاساز مجهز به تیغه فلزی منتقل کنید. نمک ، زیره و فلفل دلمه ای را اضافه کنید تا کمی نرم شود - سپس برگ های گشنیز را بریزید.تا گشنیز خرد شود. سس را کنار بگذارید.

انباشته گوشت گاو Enchilada

یک ظرف پخت شیشه ای یا سرامیکی 9 × 13 اینچی را کمی با روغن چرب کنید. 1 فنجان سس را برای قسمت بالای لازانیا در آخر کنار بگذارید. ته ظرف پخت تهیه شده را با یک لایه از تورتیلا بپوشانید، کمی روی هم قرار بگیرید.

انباشته گوشت گاو Enchilada

نیمی از گوشت گاو را با قاشق روی تورتیلا و سپس نیمی از سس را بریزید

انباشته گوشت گاو Enchilada

1/3 پنیر را روی سس بپاشید. این کار را با یک لایه دیگر از تورتیلا ، گوشت گاو باقیمانده ، سس باقی مانده و 1/3 پنیر تکرار کنید. روی آن را با تورتیلا باقیمانده قرار دهید.

انباشته گوشت گاو Enchilada

سس رزرو شده را روی تورتیلا پخش کنید و کاملاً روی آن را بپوشانید.

انباشته گوشت گاو Enchilada

پنیر باقی مانده را به طور یکنواخت روی آن بپاشید.

انباشته گوشت گاو Enchilada

پخته ، بدون پوشش ، به مدت 30 تا 35 دقیقه ، یا تا زمانی که پنیر کاملا ذوب شود.

انباشته گوشت گاو Enchilada


اطلاعات تغذیه

در هر وعده (8 وعده)

کالری:491

چربی:32 گرم

چربی های اشباع شده:11 گرم

کربوهیدرات ها:21 گرم

قند:4 گرم

فیبر:3 گرم

پروتئین:30 گرم

سدیم:608 میلی گرم

کلسترول:96 میلی گرم

یادداشت سازگار بدون گلوتن

تا جایی که من می دانم ، تمام مواد مورد استفاده در این دستور العمل فاقد گلوتن هستند یا به طور گسترده در نسخه های فاقد گلوتن موجود هستند . در بسیاری از غذاها گلوتن پنهان وجود دارد. اگر رژیم غذایی بدون گلوتن را دنبال می کنید یا برای افرادی که به آلرژی به گلوتن حساسیت دارند غذا می پزید ، همیشه برچسب مواد خود را بخوانید تا بررسی کنید فاقد گلوتن هستند.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده