دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» پاستا مرغ هاوایی تند ، شیرین و خوشمزه

پاستا مرغ هاوایی تند ، شیرین و خوشمزه

این خوراک را با یک برنج سفید یا قهوه ای سرو کنید. یا فقط آن را به عنوان یک خوراک ساده درست کنید ،

این دستور العمل مرغ هاوایی برای هر زمان از سال مناسب است وطعم ها و عطرهای این غذای شما را مستقیماً به جزایر هاوایی منتقل می کنند.گاهی اوقات از میوه هایی مانند آناناس در خانه اضافه می آید که نمی دانید با آن چه کاری انجام دهید.

از آناناس بجز استفاده در نوشیدنی های مختلف و یا تهیه انواع دسرها و سالادها می توانید در غذاهم از آن استفاده کنید و با یک ایده خوب و گشتی در اینترنت و دستور غذاهای ملل میتوانید یک غذای جدید و تازه ایی را برای اعضای خانواده خود تهیه کنید و گاهی تنوع نیاز است. این غذا بسیار خوشمزه و ساده تهیه می شود و شما می توانید در کنار طعم شیرین آناناس یک تندی ملایم هم در این غذا حس کنید.


زمان آماده سازی: 10 دقیقه زمان طبخ: 15 دقیقه زمان کل: 25 دقیقه

 

گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع مطلب مرتبط گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع

موادلازم : برای 6

556 گرم مرغ 2/5 سانتی خرد شده

 1/2 فنجان پیاز قرمز را خرد شده

 1/2 فنجان سس باربیکو

 1/4 فنجان پیازچه خرد شده

  2 قاشق غذاخوری سس سویا کم سدیم

  1 عدد فلفل قرمز بزرگ ، 2/5 سانتی خرد شده

  2 فنجان آناناس تازه ، 2/5 سانتی خرد شده

  4 برش بیکن برش ضخیم ، خرد شده

  1 قاشق غذاخوری زنجبیل رنده شده تازه

دستورالعمل ها

بیکن یا بجای آن کمی ژامبون را در یک ماهی بریزید و روی حرارت متوسط ​​قرار دهید. قطعات را با قاشق چوبی از هم جدا و به مدت 5 دقیقه تفت داده تا کمی سرخ و مایل به قهوه ای شود.


پیاز و زنجبیل رنده شده را هم به تابه اضافه و به مدت ۱دقیقه تفت دهید. سپس قطعات مرغ را هم اضافه و به مدت 2-3 دقیقه هم بزنید ، تا گوشت مرغ سرخ و پخته شود. سپس مرغ را به یک طرف تابه کنار زده و فلفل قرمز خرد شده را هم اضافه و فلفل ها را به مدت 1-2 دقیقه تفت داده تا نرم و سبک شود.


تکه های آناناس ، سس BBQ و سس سویا را هم اضافه وبه مدت 4-5 دقیقه خوب هم بزنید و بعد پیازچه را هم بپاشید. این یک خوراک خوشمزه با طعمی جدید است و می توانید با سالاد یا کنار برنج سرو کنید.


این دستور العمل می تواند بدون گلوتن باشد ، زیرا شما از سس سویا بدون گلوتن و سس BBQ استفاده می کنید.


 کالری: 292 کیلو کالری ، کربوهیدرات: 20 گرم ، پروتئین: 24 گرم ، چربی: 12 گرم ، چربی اشباع شده: 3 گرم ، کلسترول: 76 میلی گرم ، سدیم: 693 میلی گرم ، پتاسیم: 594 میلی گرم ، فیبر: 1 گرم ، شکر: 14 گرم ، ویتامین a: 785 iu ، ویتامین c: 54.7میلی گرم ، کلسیم: 26 میلی گرم ، آهن: 1 میلی گرم


سینه مرغ - ستاره اصلی این غذا است و مرغ یک پروتئین و در عین حال با کیفیت است که می تواند در انواع دستور العمل ها قرار بگیرد.


بیکن - گاهی اوقات شیوه عمل آوری بیکن ممکن است به صورت دودی یا خشک کردن باشد. بیکن از گوشت نمک سود شده که گاهی اوقات با گوشت گوساله، مرغ یا بوقلمون تهیه می‌شود.  این باعث می شود یک دستور غذا ترد و دلپذیر و کمی شورداشته باشید. بیکن بسیار آسان ، ارزان است و نتیجه آن حتی از فروشگاه خریداری شده نیز خوشمزه تر است

درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟ مطلب مرتبط درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟

پیاز قرمز - اگر پیاز قرمز مورد علاقه شما نیست ، به جای آن یک پیاز زرد را جایگزین کنید.


فلفل بل - فلفل قرمز بدون بذر و خرد شده است. فلفل قرمز شیرین ترین مزه نوع آنهاست و منبع خوبی از ویتامین C هستند.


تکه های آناناس - اگر از قبل یک آناناس تازه تهیه کرده اید ، کافیست آنرا خرد کنید. این میوه محبوب مملو از مواد مغذی ، آنتی اکسیدان ها و سایر ترکیبات مفید مانند آنزیم هایی است که می توانند با التهاب و بیماری مبارزه کنند.


آناناس و ترکیبات آن با بسیاری از مزایای سلامتی ، از جمله کمک به هضم غذا ، تقویت ایمنی و تسریع بهبودی از عمل جراحی ، از جمله موارد دیگر مرتبط بوده است. آناناس همچنین حاوی مقدار کمی ویتامین A و K ، فسفر ، روی و کلسیم است.


آنها به ویژه سرشار از ویتامین C و منگنز هستند و به ترتیب 131٪ و 76٪ توصیه های روزانه را ارائه می دهند.


ویتامین C برای رشد و نمو ، یک سیستم ایمنی سالم و کمک به جذب آهن از رژیم غذایی ضروری است. در ضمن ، منگنز یک ماده معدنی طبیعی است که به رشد آن کمک می کند ، یک متابولیسم سالم را حفظ می کند و خاصیت آنتی اکسیدانی دارد


آناناس مملو از انواع ویتامین ها و مواد معدنی است. آنها به ویژه سرشار از ویتامین C و منگنز هستند.حاوی آنتی اکسیدان های ضد بیماری است آناناس نه تنها سرشار از مواد مغذی است ، بلکه به آنتی اکسیدان های سالم سرشار می شوند.


زنجبیل تازه رنده شده - زنجبیل تازه رنده شده همیشه برای من بهترین مزه عالی برای همه غذاها است ،


سس BBQ - از سس BBQ مورد علاقه خود استفاده کنید! می توانید هر بار با استفاده از یک نوع سس متفاوت ، کمی با این دستور العمل آزمایش کنید.


سس سویا کم سدیم - این کمک می کند تا بین شیرینی آناناس ، فلفل و سسBBQ در تعادل برقرار شود.


پیازچه های خرد شده - برای طعم و مزه و چاشنی!


گلوتن رایگان؟

این دستور العمل می تواند بدون گلوتن باشد ، زیرا شما از سس سویا بدون گلوتن و سس BBQ استفاده می کنید.

  

این ترکیب غنی از گوشت بیکن شور ، آناناس رسیده ، مرغ است و سس کباب مورد علاقه شما فراتر از خوشمزه است!دستور غذای ما یک وعده غذایی است که می توانید در عرض چند دقیقه تهیه میشود ، که برای کل خانواده رضایت بخش است. آن را با یک طرف برنج سفید یا قهوه ای سرو کنید. این برنج Confetti کارائیب با این غذای خاص بسیار خوب پیش می رود.


یا با جفت کردن آن با برنج گل کلم بروکلی بو داده ، آن را در کربوهیدرات پایین نگه دارید.یا فقط به عنوان خوراک در یک وعده غذایی درست کنید ،


این دستور العمل مرغ مرغ هاوایی برای هر زمان از سال مناسب است اما من به خصوص دوست دارم که آن را در طول تابستان بخورم. طعم ها و عطرهای این غذای من را مستقیماً به جزایر هاوایی منتقل می کنند.

ترجمه شیرین میرکرمی مجله ارم بلاگ

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده