دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» دستور تهیه کتلت مرغ با پنیر

دستور تهیه کتلت مرغ با پنیر

مرغ در اقصی نقاط دنیا یک غذای محبوب معروف است و نقش مهمی در رژیم غذایی مردم جهان ایفا می‌کند. توجه به فراوانی که دارد، آن را به سمت طیف گسترده‌ای از پخت و روش‌های آشپزی سوق می‌دهد. از طرف دیگر، کم مایه بودن طعم مرغ باعث همخوانی مناسبتر این گوشت با مزه‌های شیرین و چاشنی‌های ترش می‌شود. غذا‌های زیادی را می‌توان با مرغ چرخ کرده درست کرد.


موادلازم :برای کتلت با سیب زمینی پخته شده


طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن مطلب مرتبط طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن

500 گرم کتلت مرغ چرخ شده

300 گرم سیب زمینی پخته ورنده شده

200 گرم پنیر پیتزا

   1 عدد پیاز رنده شده

   2 حبه سیر رنده شده

   2 عدد تخم مرغ

     آرد سفید به میزان لازم

     آرد سوخاری به میزان لازم

     نمک و فلفل به میزان لازم         

 طرز تهیه :

کمی گشنیز ریز خرد شده و گوشت مرغ و سیب زمینی و پنیر پیتزا وپیاز و سیر و نمک و فلفل و1 عدد تخم مرغ را در یک کاسه بریزیدو کاملا مخلوط کرده و با دست ورز دهید و یک کمی زعفران را که در آب جوش حل کرده به مایه اضافه کنید.

توی تابه روغن بریزید واز مخلوط به اندازه دلخواه برداشته ودر دست گرد کنید.اول در آرد وبعد در1 عدد تخم مرغ زده شده و پودر سوخاری بزنید و توی تابه قرار داده ودو طرف کتلت را پخته وسرخ کنید . در دیس با سبزیجات دلخواه تزیین وسرو کنید.


درباره خواص گوشت مرغ :

گوشت مرغ به عنوان یکی از پر مصرف ترین مواد های غذایی در سراسر جهان شناخته می شود. جالب است بدانید که نسل مرغ های امروزی مربوط به مرغ های سرخ است که هزاران سال قبل در شبه قاره هند زندگی می کردند.غذا با مرغ چرخ کرده، تنوع بالایی دارد. تقریبا انواع غذاهایی که با گوشت چرخ کرده درست می‌شوند، با مرغ چرخ کرده هم قابل تهیه هستند.


گوشت مرغ دارای ارزش غذایی بی نظیری برای سلامت انسان می باشد ، همچنین مرغ دارای ویتامین های مختلف نظیر ویتامین C، ویتامین B 6 ، فولات ، نیاسین ، ریبوفلاوین ، تیامین ، ویتامین B12، ویتامین E ، ویتامین D و ویتامین K می باشد.


امروزه گوشت مرغ به عنوان یکی از مهم ترین مواد غذایی محسوب می شود. از مهم ترین غذاهایی که با این گوشت تهیه می شود می توان به مرغ سوخاری ، سوپ مرغ ، مرغ شکم پر ، انواع سالادها ، انواع خورش ها اشاره کرد.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! مشاهده