خرید از سراسر دنیا


» اسموتی سبزیجات |سم زدایی ، چربی سوزی ، پاک کننده طبیعی بدن

اسموتی سبزیجات |سم زدایی ، چربی سوزی ، پاک کننده طبیعی بدن

 جعفری برای کاهش التهاب ، آسم و آلرژی های موجود در هوا درخشان است. اسیدها را خنثی می کند ، خون ، پوست را تمیز می کند ، بافت ها و اندام ها را سم زدایی می کند ، از بین بردن فلزات سنگین ، از بین بردن کلیه ها و کمک ها در سلامت مجاری ادراری کمک می کند.


این نوشیدنی می تواند به شما در کاهش وزن ، سوزاندن چربی شکم کمک کند.داشتن ترکیبی از آب لیمو و جعفری می تواند کلید کاهش وزن و از دست دادن چربی شکم را در خود نگه دارد.

گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع مطلب مرتبط گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع


این نوشیدنی تهیه شده با خیار و جعفری می تواند باعث کاهش سرعت کاهش وزن شما شود و در صورت مصرف مرتب ، می تواند نتایج معجزه‌آسایی را نشان دهد.


این نوشیدنی که ماده اصلی آن جعفری است برای سم زدایی بدن و کبد موثر بوده و سیستم ایمنی بدن را بهبود می بخشد ، در واقع این نسخه با جلوگیری از عفونت تورم گوارش را کمک و میزان کلسترول و گلوکز را کنترل می کند و معجونی برای پاک سازی داخلی پوست است.


مواد لازم :

200 میلی لیتر آب

2 عدد لیمو

  1 عدد خیار

  1 مشت جعفری

طرز تهیه :

همه این مواد را خوب ترکیب کنید تا مخلوط همگنی به دست بیاید. این نوشیدنی را 1یا 2 بار در روز به مدت 1ماه بنوشید.2 ماه مصرف نوشیدنی را متوقف و دوباره شروع به مصرف کنید.


تهیه خوشمزه و آسان برای تهیه این نوشیدنی کاهش وزن خانگی با مواد مغذی - جعفری و آب لیمو - می تواند کالری را بسوزاند و به شما کمک کند


جعفری از خواص بی نظیری مانند تقویت سیستم ایمنی بدن و کاهش وزن برخوردار است هم چنین یکی از روش های عالی برای سم زدایی و پاک سازی کبد می باشد.


جعفری گیاه علفی، دو ساله و معطر است که ارتفاع آن تا هفتاد سانتی متر می رسد. برگ های آن به رنگ سبز تیره و دارای بریدگی های لوزی یا مثلث شکل است. جعفری از خواص بی نظیری مانند تقویت سیستم ایمنی بدن و کاهش وزن برخوردار است هم چنین یکی از روش های عالی برای سم زدایی و پاک سازی کبد می باشد.

جعفری یک منبع بسیار خوب از ویتامین A، ویتامین K، ویتامین C، ویتامین E، نیاسین، ویتامین B6، ویتامین B12، کلسیم، آهن، منیزیم، منگنز، فسفر، پتاسیم، روی و مس است. هم چنین برگ جعفری حاوی کربوهیدرات، چربی و پروتئین می باشد.به علاوه جعفری منبع غذایی خوبی از آهن و اسیدفولیک است.



نوشیدنی پر خاصیت جعفری کبد را سم زدایی می کند ، سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و پوست را پاک سازی می کند. کبد در سلامت کلی بدن مثل چربی سوزی ،سم زدایی و از بین بردن مواد زائد اهمیت زیادی دارد, برای همین مسئولیت مهم و درگیر بودن با سموم بدن به راحتی در معرض چرب شدن و بیماری قرار می گیرد پس باید در برنامه غذایی و مراقبت های مهم سلامت بدن عضو مهم کبد را نباید نادیده گرفت.


سلامت کبد در اثر سبک زندگی نادرست غذاهای ناسالم به خطر می افتد در چنین مواقعی می توانید با مصرف غذاهای مفید و طبیعی سلامت خود را بهبود بخشید ، یکی از خوردنی های طبیعی که برای حفظ سلامتی و سم زدایی کبد بسیار توصیه می شود جعفری است. سم زدایی کبد با جعفرینوشیدنی جعفری برای سم زدایی و پاک سازی کبد:



فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! مشاهده