خرید از سراسر دنیا


» طرز تهیه دسر نوتلا موس

طرز تهیه دسر نوتلا موس

موس نوتلا بهترین نوع بهترین دسر است که تاکنون مزه آن را خواهید چشید. این نه تنها توسط نرمی و خامه ای بافت مناسب نیست بلکه عطر و طعم آن خوشمزه ، شگفت انگیز و خارق العاده است. هنگام خوردن این دسر به طور همزمان معتاد خواهید شد. شما می توانید دسر خود را در آشپزخانه دوست داشتنی خود درست کنید.


خوب ، اگرچه طبخ این دسر آسان ، سریع و سر راست است ، اگر می خواهید طعم کاملی داشته باشید باید آن را به دقت تهیه کنید. اقدامی که برای تهیه این دسر انجام می دهید سریع است هنگام خوردن صبحانه ، ناهار یا شام. اگر این دسر را خودتان درست کنید ، مزایای بیشتری از قبیل هزینه کم است ، می توانید آن را در یک قسمت یا اندازه بزرگتر درست کنید و هر زمان که می توانید آن را میل کنید ، زیرا می توانید این دسر را در یخچال خود نگه دارید.

زمان آماده سازی: 2 دقیقه  کوک: 5 دقیقه   آماده در: 10 دقیقه


مواد لازم:

1/2 فنجان شکر سفید

5 فنجان خامه سنگین

2 فنجان نوتلا


طرز تهیه:


اول ، پنج فنجان خامه سنگین را درون یک کاسه مخلوط کن قرار دهید. یا می توانید آن را درون یک کاسه بزرگ مخلوط کنید. 1/2 فنجان شکر سفید بریزید. می توانید از میکسر یا ابزارهایی که روی میکسر ایستاده وصل شده اند استفاده کنید. خامه سنگین را تا زمانیکه بسته و سفت شود مخلوط کنید


2 فنجان نوتلا را درون کاسه مخلوط کن بریزید و نوتلا را با خامه ترکیب و یا یک همزن دستی تا زمانی که کل ترکیب قهوه ای شود و دیگر کرم سفیدی باقی نماند.


مخلوط نوتلا و خامه را در ظرف شیشه ای یا کاسه بریزید. یا اگر می خواهید آن را فر دهید توی کیسه بریزید و با ماسوره دلخواه آن را فرم دهیدو بعد کمی در یخچال گذاشته تا برای سرو آماده شود.


شما می توانید برای تزیین روی موس از میوه های دلخواه مانند توت فرنگی ، انگور ، گیلاس ، کیوی یا دیگر مواردی را که دوست دارید اضافه و یا آن را با انواع بستنی خوشمزه وانیلی ، شکلاتی یا بستنی توت فرنگی ترکیب بین موس نوتلا و بستنی بیش از حد عالی خواهد بود. چه دسر دلپذیری خواهید داشت! بنابراین ، از خوردن این دسرخوشمزه و دوست داشتنی لذت ببرید!


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) مشاهده