خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» آموزش پخت کباب کوبیده مرغ

آموزش پخت کباب کوبیده مرغ

یکی از پر مصرف ترین مواد های غذایی در سراسر جهان شناخته می شود. جالب است بدانید که نسل مرغ های امروزی مربوط به مرغ های سرخ است که هزاران سال قبل در شبه قاره هند زندگی می کردند.

گوشت مرغ دارای ارزش غذایی بی نظیری برای سلامت انسان می باشد ، همچنین مرغ دارای ویتامین های مختلف نظیر ویتامین C ، ویتامین B 6 ، فولات ، نیاسین ، ریبوفلاوین ، تیامین ، ویتامین B12 ، ویتامین E ، ویتامین D و ویتامین K می باشد.

موادلازم:

1/2عدد فلفل دلمه سبزساطوری شده

1/2 قاشق چایخوری زعفران دم شده

 1 عدد سینه‌ مرغ چرخ شده

 1 عدد پیاز رنده وآب گرفته شده

 2 قاشق غذاخوری آرد سویا

 1 قاشق مرباخوری زنجبیل رنده شده

    آبلیمو به میزان لازم

     كره، نمک و فلفل به میزان لازم

طرز تهیه:

فلفل ، زعفران ، گوشت چرخ شده مرغ ، آرد،پیاز رنده شده ، زنجبیل ، آبلیمو، نمک و فلفل سیاه را با هم در ظرفی بریزید و خوب ترکیب کرده و به مدت 2 ساعت در یخچال قرار داده تا مزه دار شود. سپس از گوشت به میزان لازم برداشته ودر دست فرم داده و بعد به سیخ بکشید.

 

روش اول

پخت این کباب به دلیل اینکه گوشت مرغ نرم و حساس است، کمی مشکل است. برای کباب کردن این نوع کوبیده، برای کسی که قلق کباب کردن را می داند مشکلی ندارد، اما باید احتیاط وحواس تان را جمع کنید که ذغال داغ آن را به سرعت نسوزاند.

 

روش دوم

 قسمت گریل فر را روشن می‌‌كنیم تا داخل فر گرم شود، سپس درون سینی فر فویل كشیده و گوشت را روی آن پهن کرده تا صاف و یك‌دست شود. با كمك قلم‌مو روی مواد زعفران مالیده و با كاردك روی گوشت خطوطی را به شكل دلخواه ایجاد می‌كنیم. البته قبل از این‌كه سینی را داخل فر بگذاریم كره را تكه‌تكه كرده و روی مواد قرار می‌دهیم. سینی را در بالاترین طبقه فر به مدت 15 دقیقه می‌‌گذاریم.


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده