ثروتسازی با هیپنوتیزم

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» آموزش مرغ سرخ شده با تزیین سبزیجات لوبیا و ذرت

آموزش مرغ سرخ شده با تزیین سبزیجات لوبیا و ذرت

این غذا برگرفته شده از غذاهای عربی است که هم خوشمزه و هم پروتئین روزانه شما را تامین میکند و شما با ترکیباتی که در منزل دارید براحتی این غذا را آماده کرده و در کنار افراد خانواده با سبزیجات بخار پز شده و سالاد سرو کنید.


مواد لازم برای 2 تا 3 نفر

1-1/2جام پودر سوخاری درشت پانکو

 150 گرم لوبیا سبز

     2 عددسینه مرغ فیله و به 3 قسمت برش شده

طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن مطلب مرتبط طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن

     2 عدد ذرت پخته و دانه شده

     1 دسته ریحان

     1 حبه سیر رنده شده

     1 عدد لیمو قاچ شده

     1 جام دوغ

     2 قاشق چایخوری پودر سیر با پودر فلفل قرمز دودی 

     1 قاشق سوپخوری کره

     1 مینی بطری سس تاباسکو تند یا سس بدلخواه

 فررا با حرارت 450 درجه فارنهایت و یا 225 درجه سانتیگراد روشن کنید. کاغذ روغنی را در سینی پهن کنید.


طرز تهیه :

 

دوغ را در کاسه ای جدا و پودر سوخاری را با پودر سیر و پودر فلفل قرمز خوب ترکیب کرده و بعد برش های مرغ را اول توی دوغ بغلتانید و سپس توی پودر سوخاری زده تا تمام فیله ها پوشش داده شود. بعد فیله ها را توی سینی بچینید. سینی را در فر به مدت 13 تا 15 دقیقه قرار دهید.


در یک ظرف متوسط، کره را با 1 قاشق چای خوری روغن زیتون بریزید و روی حرارت متوسط قرار داده تا کره ذوب شود. بعد سیر و لوبیا سبز را با نمک و فلفل به مدت 1 تا 2 دقیقه تفت داده تا نرم و عطر آن ازاد شود.


ذرت را به تابه اضافه و به مدت 1 تا 2 دقیقه، تفت داده و بعد 2 قاچ لیموآب گرفته شده، 4/1 فنجان آب و نیمی از ریحان را حدود 30 ثانیه تا 1 دقیقه تفت دهید. تکه های مرغ و سبزیجات را بین 2 بشقاب تقسیم و با سس تاباسکو و سس سرو کنید.


نکات تهیه پودر سوخاری

1) بهترین پودر سوخاری پودری هست که از کناره های نان تست تهیه میشود . البته میتوانید از نان تست بیات شده کامل هم استفاده کنید ولی قسمت های کناری پودر خوشمزه تری به شما میدهد .

2) در صورت تمایل پودر سوخاری رو با نان های معمولی تهیه کنید ، البته نان های حجیم مزه بهتری دارند .

3) میتوانید پودر سوخاری رو فقط از خمیر داخل باگت تهیه کنید . برای این کار هر بار نان باگت مصرف میکنید خمیر داخلش رو نگه دارید و در زمان مناسب آن ها را به پودر سوخاری تبدیل کنید .

4) پودر سوخاری تهیه شده را داخل ظرف در بسته و داخل یخچال نگهداری کنید .

5) در صورت تمایل مقداری فلفل ، پودر سیر ، پودر زنجبیل ، زردچوبه یا زعفران هم به پودر اضافه کنید تا خوشمزه تر بشود. نسبت و نوع ادویه بستگی به ذائقه شما دارد.

6) طرز تهیه پودر سوخاری کارخانه ای هم دقیقا به همین شکل هست با این تفاوت که آنها پودر را در دو مرحله حرارت میدهند چون نان های کارخانه ای به شدت بیات هستند .

7) نوع درشت پودر سوخاری بیشتر برای غذاهای سرخ شده که باید ترد باشند مانند مرغ سوخاری، و نوع نرم آن بیشتر برای کباب شامی، کتلت، ماهی، بادمجان سوخاری و ... کاربرد دارد.

8) میزان خرد کردن نان به سلیقه شما بستگی دارد. در صورتی که تمایل دارید پودر سوخاری نرمی داشته باشید، می‌توانید پودر حاصل را الک کرده و دانه‌های درشت باقیمانده در الک را دوباره میکس کنید. ولی برای تهیه پودر سوخاری kfc بهتر است پودر سوخاری کمی درشت باشد.

تفاوت آرد سوخاری و پودر سوخاری 

آرد سوخاری از آرد گندم و چندین ادویه خاص تشکیل شده است ولی در پودر سوخاری ، آرد گندم ابتدا به نان حجیم تبدیل شده ، سپس پس از خشک و آسیاب شدن به صورت ساده یا ترکیبی از ادویه جات مخصوص مورد استفاده قرار میگیرد 


پانکو پودر سوخاری 

با روش ژاپنی است که به معنی تکه های کوچک نان است. این محصول توسط پیشرفته ترین ماشین آلات در جهان تولید می شود و بدون هیچ تکه سوخته شده ای پخته می‌شود. آرد سوخاری پانکو توسط به روزترین دستگاه های مدرن دنیا تولید می شود؛ با یک بار پخت رنگ آرد سوخاری روشن می شود و پس از سرخ شدن در روغن، پودر سوخاری رنگ طلائی زیبایی به خود می گیرد

در عین حال به خاطر آنکه هیچگونه پوسته نان و یا سوختگی نان در این محصول نیست، پس از سرخ شدن در روغن، کاملا یک دست باقی خواهد ماند. بافت حجیم این محصول موجب جذب کمتر چربی می شود و در نتیجه نسبت به نمونه های مشابه سالم‌تر است. هم شکل بودن دانه های آرد سوخاری مزیت ویژه ای است که حالت ترد و پفکی یکدست و زیبایی را به غذای سوخاری شما می دهد.

پانکو در هر منوی غذایی قابل استفاده می باشد. میگوی سوخاری ، فیله مرغ سوخاری ، ماهی سوخاری ، حلقه های پیاز سوخاری ، قارچ سوخاری لیست غذاهایی که در تولید آن از پانکو استفاده می‌شود بی پایان است. طعمی بی نظیر متناسب با غذاهای آسیایی که در مقایسه با پودر سوخاری های دیگر و یا پودر سوخاری های مشابه که غالبا آرد ، گرد و بافتی سفت دارند بسیار با کیفیت‌تر است.


علاوه بر این چون پودر سوخاری، کیلویی خریداری اما پیمانه‌ای مصرف می شود حجم آن بسیار مهم است. پودر سوخاری پانکو در هر 453 گرم تقریبا 29 درصد بازده بهتری دارد یعنی هشت پیمانه در برابر شش پیمانه‌ای که از هر گرم سوخاری آردی و یا مشابه آن به دست می‌آید و به علت نوع پخت در زمان سرخ کردن روغن کمتری را به خود جذب نموده و برای سلامتی مفید‌تر و از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه تر است.


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) مشاهده